måndagen- skitdag i skolan men underbar eftermiddag! :D

Åså kom måndagen å då var det ju bara å masa sej upp till skolan dårå.. Och jaa, vet faktiskt inte om det hände så mycket speciellt under den dagen? Juste var ju den dagen som var helt fucked up ju, hade jag nästan glömt.. Ah usch, ingen bra skoldag alltså.. Menmen, hade typ helt normala lektioner och den enda något roliga lektionen var väl handledartiden då vi typ planerade lite inför suckfotot.. Tror jag? Haha okej har ju sämst minne så kommer verkligen inte ihåg xd Men jaja!
 
Nåväl, sen efter skolan så tog vi bussen till ölmstad som vanligt, och sen fick jag gå i spöregn uppför backen -.- Dessutom började det åska när jag kommit typ halvvägs, så då blev jag ju typ livrädd.. MEN sen som ett mirakel så såg jag dörren till min kusins hus öppnas, å fick syn på två små fötter, så då såg jag ju att det var bästa Tyrisen som stod där med marie bredvid sej, å sen när vi pratat en stund så
bjöd Marie in mej på kaffe, haha så himla gulligt å snällt! :D haha så sen blev det att jag var kvar där i typ 2½ timma haha, bara för tyra var så otroooligt leksugen hahaha.
Nejmen först så busade vi åså pratade jag å marie om deras rhodosresa för typ två veckor sen oså, och sen efter vi suttit och ritat en stund med tyra så satte vi oss vid bordet och drack kaffe (okej, gillar egentligen inte vanligt kaffe men man får ju offra sej ibland ;)) å åt lite frukt å försökte få tyra att äta lite päronbitar istället för kakor som hon egentligen ville ha haha, och sen efter en stund så blev tyra trött på å sitta där medans vi satt och tjötade, så då ville hon visa mej alla sina leksaker, och dom är inte direkt få... Hahaha herregud! Jaja var sjukt kul iaf, satt bl.a å spelade innebandy med hennes pippidocka, sjöng typ 15 olika sånger som tyra älskade då man gjorde massa rörelser till, och sen ritade vi såklart jättemycket vilket var det roligaste ;) Haha, och sen när jag skulle börja dra mej hemåt så ville hon inte att jag skulle gå utan att jag istället skulle lyfta upp henne och hon ville typ "gå" med sina små fötter på fönstrena hahaha, åså ville hon INTE att man skulle släppa ner henne ;) Å sen ville hon såklart visa mej hennes rum å allt som fanns där, bl.a hennes supercoola servitris ;) Så då satt vi där och "fikade" en stund åså ville hon stå i fönstret en stund med ;) Å sen vid typ halv sex kom björn (alltså min kusin å tyras pappa) hem, så då pratade vi med honom å så busade vi en stund till med tyra, och sen ville hon gå ut så då tog både hon å jag på oss våra skor å ytterkläder å sen gick dom ner till deras brevlåda åså gick jag hem till mej, och vi gick å vinkade ända tills vi inte kunde se varann längre haha, ÅÅH den ungen är verkligen så himla otroligt jäkla SÖT! :'D
Så det var en otroligt rolig eftermiddag och mycket passande då det vart en sån skitdag i skolan!
Så då vart jag åtminstone på bättre humör, och sen resten av kvällen vet jag inte vad jag gjorde? Typ gjorde pannkakor till tisdagen och sen såg på tv, eller nåt.
haha dagen började ju underbart med, med en trevlig liten cykeltur i ösregnet!
haha okej skitbild, men SER ni vilken cool skalbagge jag fick syn på eller?! så jäkla häftig, typ asstor å jättecool färg å mönster hade den!! :D haha så var bara tvungen å ta en bild xd
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback