Dagen med stort d! :D

Hallå allihopa! :D Har haft en go studiedag och nu sitter jag här as usual å ska blogga lite :) Å har redan skrivit inläggen om stockholm så dom kommer nu så tar vi helgen å det sen! :) Så vi kör!
 
Å sen kom då dagen med STORT d- onsdagen! :DD  
Dagen började ju dock rätt normalt med skola, fast jag inte gick hela dagen. Men det var väl en helt okej dag har jag för mej! Hade först bild som vi inte haft på evigheter, jag å elsa var väl dock inte superaktiva utan satt mest och tramsade och gjorde typ tre saker på vår underbara plansch hahahah, fulaste ever x’’d AJA! Sen efter det så hade vi ju eget arbete och det var väl typ rätt likt bilden, hah.
Å sen hade vi spanska, och då hade vi första spanska nationella.. :/ Var läsförståelse så var inte supersvårt iaf som tur var! Så får väl hoppas det gick okej!
Nåväl, efter det hade vi iaf lunch, och sen efter det engelska, som var rätt hemsk.. :/ Hade redovisningar hela lektionen, och satt och typ spydde av nervositet när alla andra redovisade och sen var jag och filip sist med, jeey. -.- Så dog typ lite innan vi ställde oss där, och sen lite under redovisningen också, usch gick verkligen inte bra.. Var jättehackig, rabblade bara på texten på säkert jättedålig engelska, vågade inte titta upp för jag kände mej röd som en jäkla tomat och ah.. Var rätt vidrigt :( Menmen skönt att det är över nu iaf!
 
Å sen efter vi gjort det så slutade vi och då tog jag mina väskor, gick ut till entren och väntade på ella och berit, som hämtade upp mej några minuter därpå! :D Å sen då bar det iväg upp mot stockholm! :D å första biten satt vi ju och babblade på om allt möjligt (var ju astaggade till konserten såklart), och sen efter en dryg timma kom vi fram till norrköping där det var dags å äta lite!
Å redan innan så tänkte jag tanken att ”shit, tänk så har jag glömt plånboken?” men sen tänkte jag att så korkad får man ju inte bli, och glömde bort det. Och sen när jag står och letar efter den utanför mcdonalds, så ÄR DEN INTE DÄR. Asså jag höll på å dö av panik. Jag skulle ju liksom betala både för hotellet och maten och typ shopping, och så har jag inga pengar. Kom då på att jag SÅKLART råkat lägga plånboken bredvid väskan i skåpet när jag köpt godis, och FYFAN va jag blev arg på mej själv då.. Så sa förlåt typ en miljon ggr tills dom blev trötta på mej, för dom sa ju liksom att det ordnade sej men asså jag HATAR när sånt händer.. Asså glömma det typ viktigaste? Kunde inte smälta det haha. Men jaja skitsamma, var ju inget att göra åt.. Men vi gick iaf in och åt på donken dårå, och sen drog vi iväg igen! 
Å sen kom vi då till stockholm efter ytterligare nån timma, men såklart fick vi sitta i typ en timma eller mer i bilkö eftersom det var rusningstrafik -.- Haha jaja hann uppleva vissa delar av sthlm ordentligt iaf! xD men vi hade kul ändå så vi överlevde!
Sen kom vi tillslut iaf fram till solna till vårat hotell, där vi sen checkade in (såklart var där även typ 1000 andra directioners haha) och gick och kollade in vårat rum! Superfint och fräscht var det! :D Å sen dumpade vi av oss våra grejer, chillade en stund och kollade in hur man skulle ta sej till arenan på smidigast sätt, vilket var att promenera dit. Och eftersom det skulle ta en stund så gav vi oss iväg dit typ redan halv sex eller nåt, för att komma dit i god tid. Så det var bara att traska dit! Vilket tog sin lilla stund då det var rätt långt och vi gick vilse ett x antal gånger för det var sjukt krångligt att ta sej dit. Var så kul med för det var typ 5 pers som verkligen såg på oss hur förvirrade vi var och typ försökte peka ut vart vi skulle gå osv haha xD men tillslut hittade vi rätt, och följde sen med den typ 1 mil långa ”paraden” med 1000-tals tjejer, som också var på väg till friends, haha.
 
Delar upp texten, blev såklart skitlångt men denna gången är det ju rätt förståeligt ändå, right? ;)
 
på morgonen!
 outfiten!
 
taggad tjej i bilen! :D
vår UNDERBARA snigelplansch.. HAHHAA x'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback