give up the good for the great.

Haha somvanligt så skulle detta publicerats igår, å orkar inte hålla på att ändra det till "igår-form" osv så låtsas somvanligt att det är söndag xd
 
Å idag har vart en bra söndag, faktiskt ingen vidare söndagsångest idag då vi bara går kort rätt skön dag i skolan imån, och sen på tisdag har vi studiedag och jag ska hem till Elsa :D så det kommer äga! Och sen på kvällen eventuellt zumba, om mina ben blivit bättre..
Nåväl, lite om dagen då: började med att sova till typ tio nånting. Sen var jag tvungen å stiga upp eftersom vi skulle till min kusin Linda på fika kl halv tolv eftersom hon fyllde år igår! :)
Så då gick jag ner och gjorde min vanliga gröt, och sen gjorde jag precis som igår, satte mej och kollade på fear factor :D hehe japp, och sen vid elva så var det dags att göra sej iordning å skriva lite kort åsådär, och sen gick vi ner till dom i det fina vädret! :P 
Å där mötte vi (eller jag, m&p är så sjukligt långsamma) upp min moster och morbror, och sen sjöng vi för Lindy å gav henne presenterna åsådär, och sen hade vi typ 2-3 väldans trevliga timmar hos dom och kollade in deras renovering av köket och vardagsrummet, åt MASSA gott fika (bullar, kakor och sen lindas hemmagjorda napoleon-bakelser! :D) och pratade massa såklart eftersom jag inte sett henne sen jul heller, och sen satt linda, jag och micke och hade lite diskussioner om allt mellan himmel&jord haha.. Alltid lika kul xD Och sen var dom vuxna helt GALNA idag och typ SKREK av skratt hela tiden verkligen, och fattade typ inte en enda gång vad som var så jäkla kul? x'd haha så det var rätt svårt att försöka ha en normal konversation idag kände jag.. xD Haha menmen det var väldigt kul iaf och vi skrattade rätt mycket med haha x)) Så det va väldigt trevligt!
Å sen vid typ kvart över två efter vi kollat massa klipp på youtube på pers läsplatta (pappa skulle såklart se klipp då massa folk ramlar i en backe på vasaloppet.. bra humor!! xd) så sa vi slutligen hejdå och gick hem :)
Å sen så hade jag planerat att följa med emilia på zumba på eftermiddagen, men när jag gick till och hem ifrån min kusin så märkte jag hur SJUKT ont jag hade fått i mina smal/skenben (kände ju redan lite igår), och sen när jag sa till pappa att jag sprungit och gått utomhus med mina inneskor (och dessutom på asfalt), så sa pappa att jag troligtvis fått benhinneinflammation eftersom min bror har haft problem med det oxå :( Så JÄKLA pissigt isf, för det KAN ta aslång tid att läka (ibland flera år :O) och jag måste typ vila och får inte springa osv.. Asså det FÅR inte vara det jag har, och isf en väldigt lindrig version som går över på typ.. en dag. Eftersom jag VERKLIGEN vill hänga med på zumban på tisdag!! Så snälla gud, jag vill inte ha benhinneinflammation :(
Nåväl, så då satt jag och va lite deppig över det nån timma, men sen vid typ halv fem daskade jag upp mej och kom fram till att jag åtminstone kunde göra styrkeövningar ju! Så då letade jag upp en bra sida på mobilen, och sen körde jag ett litet pass (blev dock otroligt kort då vi skulle äta typ en kvart efter haha), men lite benböj, utfall och (försök till) armhävningar blev det iaf! ;) Okej, KAN verkligen inte göra en enda riktig armhävning och mitt mål är liksom att klara 20.. hehe lycka till frida! xd 
Haha jaja, sen åt vi dårå och sen hade klockan blivit typ kvart i sex och då slog jag in pappas paket (han fyller på tisdag) och sen såg jag på Melodisfestivalen backstage typ, eller ah man fick se hur allt går till och intervjuer med artisterna och lite sånt, haha älskar såna program! x)
Å sen vart det ponnyakuten, och nu ikväll har jag haft min vanliga lilla "spakväll" med dusch, hårinpackning, ansiktsmask och lite fix ;) Haha så gött! Å sen pratade jag även med min kära syster (hade VÄLDIGT mkt att prata om efter hon hade vart hos Johan och Erika nu i helgen.. ;)) och sen har jag bara suttit här typ! :P 
min outfit igår..
åså en av alla typ 145739 egobilder jag tog med... ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback