Snart påvæg till mitt andra hem efter två underbara veckor hær i norge!

HAHA, japp så gick det med den uppdateringen hørrni!! xD asså gud ja ær hoppløs.. har liksom suttit vid datorn VARENDA kvæll under dessa två veckor, men inte bloggat en enda gång liksom. Riktigt dåligt. MEEN får faktiskt skylla på att jag vart så utmattad varje dag att jag bara orkat kolla bloggar, chatta och kolla på film/serier ;) Næmen har verkligen bara inte ORKAT blogga, å om jag ska va ærlig så har det vart jækligt skønt med en låång bloggpaus, haha. Men fortsætter sækerligen i høst åså ændå, klarar mej nog inte HELT utan den..
Men iaf så har jag haft två kanonveckor hær med pernilla, inge och barnen och vi har gjort massa skoj, æven om barnen har gått mej på nerverna ibland.. Men det hade jag ju ræknat med ;) Å det har gått så snabbt så jag vet inte vad?! Asså tiden har verkligen bara flugit ivæg :O Men kommer verkligen sakna allt hær, huset, landskapet (asså det ær så sjukt fint hær), landet, å såklart barnen då.. Men æn ær det inte helt øver, før ikvæll børjar då vår låånga resa till ÅLAND!! :D :D :D før æven omjag haft det kanon hær så har jag typ aldrig længtat så mycket till åland som nu.. Mitt andra hem typ :'D ska bli så fruktansvært skønt att komma dit å bara slappa, hænga på stugan, hænga i m-hamn, va med lite kompisar, bada, sola, æta massa gott osv.. :'D så det ska bli sjukligt underbart, men først en aaslång resa på typ 2 dygn, + færja då.. Hehe :/ aja længtar till færjan iaf :D så nu har vi næstan packat færdigt allt och nu ær næstan hela huset tomt (dom ska flytta efter vi kommit hem från åland).. Så snart bær det ivæg, får se om jag øverlever bilturen med 4 skrikande ungar.. ;) Haha men iaf, vi får se nær vi hørs hærnæst, kanske nångång på åland men annars nær jag kommer hem en svæng, innan vi åker till FRANKRIKE :D men då kommer det iaf update om norge och åland! Och midsommar, herregud... Jaja det løser sej ;D men ha nu underbara veckor så hørs vi, kommer hem runt den 20e! PUSS :*
 
 
saknar dock dessa filurer væældigt mycket.. kommer ha vart ivæg næstan en månad ifrån dom nær jag kommit hem.. :( saknar såklart mamma å pappa å syskonen med! å dessa såklart:
<3
 

Kommentarer
Frida :D säger:

ååh saknar dig med!! :((( men ha det så bra nu! :D <33

2013-07-12 | 23:10:01
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback