@ ålaaaaand :D

TJO ALLIHOPA!! :D läget?! Hoppas allt är bra med er såhär mitt i sommaren :D just nu sitter jag på jordens finaste och mysigaste bibliotek här i mariehamn å chillar lite! Har precis vart å ätit helt SJUKT god mat på en restaurang å sen va vi sugna på att åka till m-hamn eftersom det ändå är lite halvmulet så man ändå inte kan ligga på stranden idag :) så nu sitter vi här och snart ska nog jag och brorsan dra ut på stan en sväng, får se om jag hittar nåt! Kanske i min favoritaffär där dom säljer massa smink och hudprodukter å sånt :D aja vi har det iaf lika grymt som vanligt här på bästa åland och mest hänger vi vid stugan å solar&badar, men har oxå vart hos Pernilla, Inge och barnen på deras stuga och så har vi vart med lite vänner och jag har ridit med Jojo :D åså har vi vart på konfirmation med! Trevligt trevligt :D å nu de resterande typ 3-4 dagarna ska vi väl hitta på lite oli´ka saker, hade planerat att ev segla med pernilla å dom imån men ser ut att det ska blåsa för mycket, så blir nog lite häng här i m-hamn imånkväll iaf med typ minigolf och kanske lite rockoff som börjar imån :D åså ska jag å jojo rida med, så blir nog riktigt bra ändå! :)
Men nu måste jag nog gå, men får se om vi hörs mer, annars så bloggar jag ju när vi kommit hem! Ha det bäst allihopa, puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback