Rätt go onsdag! :)

Jahopp, nu har klockan blivit sådär mycket igen, så är nog ingen idé ens att jag börjar med ett grancan-inlägg till, så kan lika gärna berätta lite om dagen. 
Somsagt har det vart en bra och hyfsat normal onsdag! 
Började ju med bild, vilket var rätt flummigt då jag och elsa gör ett arbete tillsammans- en reklamaffisch för Brilliant Snail, snigeln som rengör med hjälp av sitt slem.. HAHA ja ni hör ju vilken nivå det är på xd haha, jaja kom lite framåt idag iaf, är dock INTE färdiga och detta var sista lektionen för denna perioden.. oupsi. 
Hehe jaja, sen efter det hade vi eget arbete, som blev typ bild eftersom vi inte har några läxor, och så hade vi storsamling då vi fick information om skiddagen vi ska ha nästa onsdag, i isaberg :D kommer bli aasgrymt, dom har ju typ 10 backar där ändå å 4 är röda och bara en är svart hehe, så det blir nog aaawesome!! :D men mer om det nästa vecka!
Aja, efter det hade vi spanska, som var sådär lagom tråkig.. nämen gjorde typ såna grejer som vi alltid gör så ah.
Anyways, efter det var det lunch och eftersom det är skräpmatsvecka så var det chicken bits! :D (dock typ råa i mitten, lite vidrigt..men går ju å äta ;))
Å efter det var det engelska, och tuva va inte där så då fick vi endast skriva ÄNNU ett jäkla brev om vår framtid (vet inte hur många brev å sånt vi skrivit om det?!) så det var rätt lamt. 
Men jaja, sen hade vi idrott, (efter vi letat som galningar efter vår nyckel, som pappa hade hittat hahah) och då körde vi först massa kondition, jobbigt men behövligt kände jag! Å efter det fick vi typ göra vad vi ville, så då tog vi ju såklart volleyboll som vi ALLTID tar haha x) Men det var la sådär kul denna gången, väldigt oseriöst för linnea var helt galen idag hah, så ja blev inte så mycket spelat direkt.. 
Men sen efter den var slut så hade vi ju tillsist tråkig svenska, som dock piggades upp då Lucas satt och sjöng ashögt Sarah dawn finer- och Per gessle-låtar.. HAHHAHAHA asså? x'd
Haha, å sen vid tre slutade vi! :) Å sen åkte vi hem, fick skjuts till lilla vägen idag, yeyy :D så då kom jag hem rätt tidigt, sen pratade jag lite med mamma, åt lite mat, kollade på tv osv, sen gjorde jag lite svenska och sen la jag mej uppe i soffan å sov typ en timma :D haha så jäkla gött, älskar det! xD
Å sen så har jag typ ätit middag, sett på tv och suttit här, som vanligt ;)
Men nu måste jag stänga av, men hörs antingen imånkväll eller på fredag, rider ju imån och har KANSKE hoppträning efter, eller om det var nästa vecka.. Jaja vi hörs nångång iaf! Puss! :*
jag å min nya spegel jag fick av bror, såå mycket snyggare än den gamla! (dock är mumintapeterna kvar, hahaha)

Kommentarer
Ella :DDDDDD säger:

Hallååååjj!

Längesen! :P
Undrade om du ville rida i helgen? (Har inte min mobil nu så kommenterar här ;P)

Svar: Men hallå!! OHJA det var det!! Haha omg, tänkte faktiskt typ imorse om jag skulle frågat om vi kunde hitta på nåt/rida i helgen eftersom jag typ inte ska göra nånting! ;D men ja åh va kul! :D sen sa mamma iofs nåt om att vi kanske skulle åka en sväng till stan på söndag, men kan du imån nångång? :P hör av dej när du ser detta! Kan ju försöka på fb med ;) <3
Frida'

2013-01-11 | 09:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback