tisdagen! (väldigt fail ordning här ja)

Haha men vafasen.. att jag alltid ska glömma dom inläggen jag en gång börjat på -.- haha så nu blir detta i en skitfail ordning men jaja, lika bra å lägga ut det när jag lagt ner tid på å skriva det.. Varnar er dock för lång text.. Men här kommer tisdagen då ;)
 
Tisdagen var en sjukt bra och go dag, både i skolan men framförallt på kvällen! :D 
Men dagen var liksom en normal go tisdag som iofs liknade andra tisdagar så behöver kanske inte skriva suupermycket om den. Men ja, hade först normaltråkig spanska, sen helt okej so då vi mest höll på med namngeografi, och efter det hade vi då hemkunskap! Å den var liksom både ganska rolig, men även sjuuukt jobbig då typ hela lektionen gick åt till att sitta och försöka räkna ihop hur mycket alla våra varor till vår varmrätt ska kosta både sammanlagt och per person och man fick sitta och kolla i typ 1000 olika papper för att hitta alla varorna osv, så på det sättet var det ju rätt lamt, men annars var det liksom en rätt rolig lektion iaf! :) 
Men ah, och sen efter det gått typ 1½ timma så hade vi ju då somvanligt ca 2 timmars rast, så då åt vi la lite först och sen efter det så gick vi typ till mediateket och satt där resten av tiden och typ kollade på 112 aina och sen på massa olika underbara yotubeklipp :D mkt bra sätt att fördriva håltimmar på alltså! 
Haha men ah, och sen efter det så hade vi då mat&bak som vanligt! Å det blev en så jäkla grym "lektion" då vi skulle göra trerätters, och vi paxade efterrätten! För då skulle vi egentligen gjort jordgubbspaj, men eftersom vi gjorde det både förra veckan och har gjort det typ 1000 ggr innan, så övertalade vi karin att vi fick göra en slags jordgubb- och marängtårta istället! :D Så då var det bara att köra igång, och okej kan ju inte säga att jag gjorde så förbaskat mycket, men jag gjorde iallafall marängerna haha vilket tog gryymt lång tid.. Haha men vi hade så kul så som vi typ alltid har, och sen var det ju inte helt fel att tårtan blev typ godaste EVER heller :DD haha nämen JÄKLAR va lyckad den blev, typ exakt så vi ville ha den, chokladig, mycket jordgubbar, lite grädde och maränger! ÅÅH :D haha 7orna älskade den med, score! ;P nämen grym var den, så sen när vi hade skitbråttom när klockan var typ halv bara stod jag och verkligen tryckte in tårta i munnen för den va så jäkla god och det hade blivit över haha x))
Men ah, och sen då kutade vi till bussen, och sen åkte vi hem, småätandes på marängerna som blev över ;) Blev oxå mkt fascinerad över en bilolycka som hade hänt på vägen, bilder kommer!!!
Å sen när vi kom till ölmstad så fick jag och några andra uppskjuts hem av morgan, mycket gött så man slapp gå i regnet och blåsten! :D 
 
Å så när jag kom hem så typ la jag mej vid teven en stund, och sen efter det cyklade jag bort till lammen där det var fullt kaos eftersom alla fåren var svinhungriga + att det blåste så in i h-vete så alla var vettskrämda.. Gah. Blev även typ instängd ett tag i lagården för jag typ inte kunde öppna porten för det blåste så mycket.. otroligt obehagligt ;S 
Aja, sen efter det cyklade jag iaf hem i stormen, och sen när jag kom hem typ åt jag åså, och sen vid kvart över sju så skjutsade pappa ner mej till Öis, eftersom jag denna dagen FINALLY skulle testa zumba för första gången!! Wiiie!!! :D Jag å emilia har typ pratat om det i flera månader nu men det har aldrig blivit av då jag antingen inte kunnat eller vart sjuk eller haft ont i benen.. Men nu jäklar var det dags! ;D 
Å asså HERREGUD va kul det var hahahah :'D asså dog typ vilka roliga danser man dansade och instruktörerna var verkligen hur roliga och goa som helst haha. Sen att det troligtvis såg TOTALT förj*vligt ut när jag dansade är en annan sak, men kul hade jag, även om vissa av danserna va sjukt jobbiga.. Men man kände att man fick träning iaf! Sen var det sjukt gött att det var typ mest 50-åringar (å typ några 20-30åringar) där med, så man slapp skämmas ihjäl ;) Men ah var sjukligt kul och det var asgoa låtar med, å alla därinne var typ superglada och positiva :D så där stod vi sen i typ 1½ timma och dansade på, men det kändes inte ALLS som så länge! Å sen så hade vi typ två nervarvningslåtar (en som va helt hysteriskt rolig xd) och sen strechade vi lite åså, och sen pratade jag även en stund med allis mamma som var där haha :D
Å sen så kom mamma och hämtade mej åså åkte vi hem å så duschade jag och åt lite kvällsmat åsådär :)
Men en riktigt lyckad tisdag blev det! :D
 
Blev pisslångt ändå. Fan ;) 
Aja hittade en grym video (fast rätt lång) på hur ett zumbapass kan se ut ;D
 
 
 
 
Åså lite bilder från dagen:
 
vår helt AMAZING tårta :D
så böcla snygg och god :D
 
 
bild jag tog på olyckan i hopp om att få den publicerad i typ jp.. tror inte jag skulle får det då man inte ser ett piss av själva olyckan xd
 

Kommentarer
Emilia säger:

SÅ roligt att du tyckte om det! Vi måste åka nästa söndag! Puss ;*

2013-04-28 | 20:42:52
Bloggadress: http://emiliamascarenhas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback