söndagen!

Å sen var söndagen en go dag den med, med bara ett undantag.. Började iaf mycket bra med en otroligt mysig våffel-brunch tillsammans med familjen och min moster&morbror och en av mina kusiner! :D Sjukligt gott och otroligt mysigt och vi hade det lika kul och var lika flummiga som vanligt haha ;D 
Å sen när dom åkt hem vid typ halv två-tiden så chillade vi en stund, men sen gick jag och tinna ut och satte oss i solen och solade ett tag, och sen efter det gick vi bort till vår söta granne som fyllt 70 nu å gav henne en blomma åsådär, och sen gick jag, mamma och tinna en promenad men slutade i lite kaos kan man säga.. hahah okej jag KANSKE var lite överkänslig men jaja det är man ju ibland haha. Så det var la mindre kul men jaja fick mej ändå en rejäl runda då jag tog en enorm typ genväg/omväg hem återígen över massa åkrar och stängsel.. haha. 
Jaja, och sen gick jag en sväng bort till lammen en snabbis, och sen slutligen gick jag hemåt och då redde vi ut kaoset lite haha ;) Å jaa sen så typ åt vi middag och sen vid kvart över fem kom min moster&morbror och kusin och hämtade upp tinna, då både linda och tinna skulle ta tåget hem igen. Så då kramade vi hejdå till dom (ser ju dock trots allt tinna om bara två veckor igen som tur är!) och sen så tog jag med mej en muffins och en bok upp till balkongen, där jag sen satte mej i en solstol med mitt fina lammskinn på, och sen bara låg jag där typ aslänge och hade det allmänt awesome! Behövde liksom bara sitta i tröja så varmt det var, så jäkla gött! :D 
Å sen efter jag legat där i nån timma så skulle jag gå till lammen igen, men denna gången blev det inte av eftersom jag blev distraherad av tyra och micke som stod vid lagården, och sen hängde jag med bort till gärdet nedanför där dom hade typ världens största brasa och eldade gräs och sådär, och så stod det massa folk där så blev en riktig liten folksamling där haha x) Nämen var jättemysigt, hann prata både med micke och britt och lite med john&sofie, och sen gullade jag såklart med världens sötaste tyris och sen pratade jag även lite med en av våra grannar som har typ jordens gosigaste hund förövrigt, och sen kom en annan ganska störande person in i samtalet med.. haha men inga namn nämda.. xD Haha nämen det var trevligt iallafall! :D
Fast sen var jag ändå tvungen att gå hem igen eftersom ponnyakuten började ;P
Å sen typ hade jag min vanliga söndagsdusch och så fixade jag med lite andra småsaker med, typ städade lite och tvättade mina sminkborstar, och sen vid nio så såg jag på maria wern, typ! :)
 
så fruktansvärt awesome! :D
 
våååår :D
:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback