onsdagen - skolan

Hallå allihopa! Sorry för skitdålig uppdatering igen men var hos elsa hela kvällen igår och idag har det vart full rulle så har inte hunnit.. Men fortsätter skriva lite om veckan så får vi se hur långt jag hinner!
 
Sen kom då onsdagen, som även det var en mycket bra dag! :D
Började dock lite sådär, eftersom vi då denna dag hade nationella i engelska.. -.- 
Så vid halv nio satte vi igång, och det första var då hörförståelse. Så man fick ett stort häfte med massa frågor som man skulle svara på medans man lyssnade dårå, och det gick väl okej men var ganska osäker på några frågor. Dessutom är jag så korkad som typ "glömmer bort" vissa frågor så jag slutar typ att lyssna, så det hände typ 2 ggr så dom fick jag typ chansa på, sjukt onödigt :@ gah. 
Aja annars var det väl inte superdupersvårt. Sen hade vi en halvtimmes rast, och sen satte vi igång med andra delen som var läsförståelse. Å den var iallafall inte skitsvår, trodde den skulle vart svårare. Men visst en del frågor kanske jag inte var helt säker på men kommer nog få godkänt iaf ;)
Så egentligen var dom här proven ju ganska lätta, om man jämför med t.ex so'n och kemin, men på måndag kommer det hemska- skrivförståelse :( Och visst jag gillar väl å skriva men INTE på engelska då man kanske inte kan vissa ord osv :/ Så det blir nog rätt fruktansvärt. Menmen bara å stå ut ;)
Jaja, sen iaf så hade det ju plötsligt gått typ tre timmar och klockan var typ halv tolv. Å då hade vi först typ en långrast där vi åt osv, och sen hade vi ännu mer engelska för vi hade då engelska haha, fast denna gången jobbade vi bara med civil rights moment ;) å det var lika kul somvanligt, dog typ några gånger för filip blir så jä*la ägd av mej hela tiden HAHAHA x'd 
Men jaja haha, och sen efter det gick vi ner till omklädningsrummet och sen hade vi då idrott! Å den var la helt okej, förutom i början då vi dansade trojka eller vad det hette.. Bland det absolut fulaste jag sett HAHAHAH och ingen kunde va seriös när vi sprang omkring hand i hand i en rund ring hahhahaha xd 
Men efter det hade vi iallafall fotboll och det var väl helt okej ändå :) 
Å jaa sen efter det gick vi upp till skolan igen för att ha svenska, då vi började se filmen Zozo som jag sett en gång för jättelängesen, men är en väldigt bra men något märklig film.. Liksom krigsfilm typ fast sen kommer det in en talande kyckling mitt i allt?! Hmm.. haha xD Aja det var slappt å se film iaf :D
Å sen slutade vi vid tre, och då åkte ju jag till emilia som vanligt! :)
 
Skriver om ridningen i annat inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback