onsdagen - ganska förjävlig skoldag

Å sen skrev jag ju om tisdagen (haha kommer i bra ordning här.. x)), och sen kom då onsdagen, då det var dags för ytterligare ett nationellt prov.. jippie -.- Nämen så det var bara att köra igång dårå, och fy vad segt det var att för andra gången skriva ett såhääääääär jäkla långt prov där man skulle skriva skitmycket IGEN, och visst det kanske var typ 6 sidor kortare än det andra men detta var nästan ännu jobbigare/svårare då det handlade om typ massa saker om klimatet och om berg och floder och befolkning och gaaaah, skitmycket annat med som man var tvungen att argumentera asmycket till, på bara 2 timmar dårå.. Å visst blev färdig innan tiden ändå men var liksom fortfarande asstressad och känner att det nog inte gick direkt toppen på det provet.. Men jaja får la se hur det gick. Sjukt skönt sen när det över och man kunde känna att hela so nationella va över iaf! :D
 
Menmen, sen efter provet så hade vi typ långrast då vi ännu en gång satt i mediateket å kollade på 112 aina (tror jag iaf?) och sen åt vi ju osv, och sen vid typ tolv gick vi till ribbasalen för att vi skulle lyssna på en typ 80-årig överlevare från förintelsen.
Å jag kan nog ärligt säga att det var bland de vidrigaste stunderna jag vart med om. Och det var faktiskt inte pga vad han berättade, vilket såklart var (eller verkade vara) helt fruktansvärt, men det värsta var att jag helt seriöst typ inte kunda andas under hela tiden, pga att jag hade fått en fet jä*la slemboll (elr nåt) i halsen, och så fort jag svalde så typ fastnade slemmet i halsen och jag fick då RÅPANIK och kunde verkligen inte andas, försökte andas med näsan och det gick emellanåt men sen typ fick jag några slags tvångstankar som gjorde att jag fick panik igen och typ satt och hyperventilerade kändes det som? Så JÄKLA vidrigt och har typ aldrig haft sån panik, visst jag kunde gått ut och typ hostat eller druckit eller nåt men då skulle alla VRÅLstirrat på mej så det hade jag ingen lust med.. Men ah, så tyvärr kunde jag ju typ inte överhuvudtaget koncentrera mej på vad han sa vilket va sjukt trist då det säkert va jätteintressant och typ gripande, men kunde verkligen inte typ höra ett ord av vad han sa.. sjukt obehagligt!! Så ah, en helt enkelt förjävlig stund var det och trodde seriöst jag typ skulle dö i slutet när lärarna ställde frågor och han pratade på i en evighet.. Så det var helt fruktansvärt skönt när han var klar och jag kunde gå ut och typ spotta och hosta, haha..
Men sen gick det faktiskt mycket bättre på svenskan, tror oxå att jag fick typ lite ångest när det var liksom helt tyst i ribbasalen och det satt typ 100 pers där, så det gjorde säkert det värre än var det var eftersom jag kunde typ jobba somvanligt på svenskan där jag kände mej "trygg" med klassen! 
Men JAJA nog om det ämnet, säkert inte ett dugg intressant för er men haha jaja var tvungen å skriva av mej! 
Men sen då efter svenskan slutade vi iallafall äntligen, och då åkte ju jag då till emilia som jag ju egentligen brukar på onsdagar, fast nu var det flera veckor sen!
 
Skriver separat inlägg om det eftersom detta blev pisslångt.. :)))
outfiten i onsdags ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback