idag fortsättning..

Hehe jepp. Jaja, sen efter det hade vi då två timmars håltimma somvanligt.. Suck. Jaja, vi gick iallafall först till mediateket som ju är vår vanliga gamla ritual, och där kollade vi sen på typ två avsnitt av 112 aina och höll på att avlida av skratt.. Asså FYF*N va jag älskar den serien.. omg x'd
Haha, fast sen kom gunilla och förstörde allt genom att stänga mediateket, så då fick vi sätta oss borta vid sofforna och uggla -.- Haha nämen jag satt och hade typ råpanik då min mobil börjat dampa och minnet är helt fullt och jag kan inte ta emot meddelanden osv fast jag tar bort massa, så försökte sitta och fixa det vilket gick sådär haha.. Jaja, men sen sista typ halvtimmen gick vi iaf bort till mediateket och fick marcus att öppna åt oss så vi kunde se på ett till avsnitt 112 aina ;D 
 
Haha, och sen efter det började då mat&bak!
Å även denna gången hade vi Maria då Karin är sjuk eller nåt, så det var sjukt gött då vi återigen fick bestämma vad vi skulle göra helt själva ;D
Å efter massa beslutsångest eftersom det inte fanns dom bären vi ville ha, så bestämde vi oss tillsist för att ta dom "äckliga" bären och plocka ut jordgubbarna (hahah så smidigt!!) och sen göra jordgubbspaj hehe :D så då gjorde vi det och sen vaniljsås till, och vi hade sjukligt kul somvanligt under tiden och pajen blev så bövelens god!!!! GAH :'D
Å sen var det inte helt fel att vi fick sluta en halvtimme tidigare heller! ;D Så då satte vi oss ute i solen och göttade oss, och sen gick dom andra till bussen och jag till pianot, och herreGUUD vad vi skämde ut oss påvägen dit, skrek massa saker om jagvetintevad och var helt galna, och sen när jag klampat iväg som en jäkla elefant ser jag att tre tjejer från b gått bakom oss hela tiden.. asså VARFÖR ska sånt alltid hända?! åååh hahahhaah xd Aja, sen gick jag iaf och satte mej på en trapp vid ett hus lite längre bort och solade mej lite, och sen när klockan blivit halv fyra gick jag och spelade dårå! Och det var faktiskt en väldigt rolig och lärorik lektion denna dagen vilket var väldigt kul! :)
Men ah inte så intressant för er å höra om haha. Men iallafall, sen tog jag kvart i fem-bussen hem och fick som jag brukar nuförtiden, sällskap av emilia i bussen :D mycket trevligt eftersom det var skitlängesen vi träffades nu, men imån ska jag dit och rida iaf! :)
Men ja, och sen kom mamma och hämtade mej i ölmstad och sen åkte vi hem! å mamma hade köpt pizza vilket var otroligt gött, så satte mej vid tv'n och käkade den, och efter det bytte jag om och drog till lammen ett tag somvanligt! Träffade mina grannar där och deras 2åring Carl, så himla söt!
Sen var ju lammen rätt söta med ;) Men ah, och sen var jag tvungen att cykla hem igen och sen dess har jag typ bara pluggat lite, sett på tv (såg på Mot alla odds, jäkla bra program detdär faktiskt och alla som är med är så sjukt starka och och tuffa!) och suttit här!
Å nu har jag skrivit JORDENS längsta inlägg IGEN!!!!!!!!!!!! Gaaaaaaaah.
Nä nu måste jag logga ut. Men vi hörs typ imån igen! Puss :*
 
så jäkla gotttttttt!!!!!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback