Fredagen - slapp dag i skolan med grym musikal och sen vanligt fredagsmys hemma!

Hejsvejs allihopa! :D Hoppas ni haft en bra måndag! Min har vart bra, helt okej skola och sen har jag haft en skön eftermiddag/kväll med! :)
Men eftersom jag somvanligt aldrig hann skriva typ igår om helgen så gör jag det nu en snabbis (får dock se hur långt jag hinner då jag ju är typ jordens segaste människa -.-) haha men ah, men vi kan ju börja med fredagen! 
Var en mycket bra dag då vi hade typ världens slappaste skoldag :D hehe för vi började först med bara typ 25 min fysik, och efter det gick vi upp till medborgargården för vi skulle på grennaskolans årliga musikal! :D å när vi kom upp dit var det typ helt knökafullt därinne eftersom hela engelska skolans åttor var där haha, lite otippat men ah xd Så såg massa jag kände igen från ridningen osv, och sen träffade jag helt random på min kusin John med, som är lärare där haha xD Så han kom fram till mej och skämde ut mej lite, men jaja haha ;P
Men ja, och sen vid nio började musikalen dårå! Och jag blev så otroligt lycklig då denna musikalen faktiskt på riktigt var asbra och framförallt ROLIG, tillskillnad från dom andra åren då dom vart så dåliga att det vart pinsamt hahaha. Nämen åååh så jäkla kung var den, bra story (mamma mia funkar ju alltid ;)), bra och fruktansvärt roliga "skådespelare" och iaf en del kunde sjunga bra! Haha men det bästa var att den var så sjukt rolig så man typ satt och gapflabbade hela tiden och att endel av skådespelarna var sjukt snygga ;D Haha nämen så det var GRYMT! Sjukt synd att det var sista grennamusikalen ever för oss ju :'(
Jaja, iallafall, när den sen var slut vid lite innan elva så gick vi då ner till skolan igen (helt euforiska efter upplevelsen haha) och sen fortsatte dagen!
 
Så då hade vi först rast och sen engelska och efter det lunch och sen sist so! Å den lektionen var så fruktansvärt lam så jag höll på att dö, hade lila tanten eftersom david var sjuk och vi satt i princip hela lektionen och kollade på nån jäkla film om kristendomen som seriöst INGEN i hela klassen kollade på, och sen satt lila tanten och babblade på som vanligt och letade upp youtubeklipp som ingen heller brydde sej om och ah.. Kan säga att den lektionen typ aldrig tog slut! 
Eller okej tillslut fick vi ju gå vilket var en OTROLIG lättnad, och sen kutade vi upp till 101an som vi hann med, vilket var gött :) Å där stod även emilia så satt och tjötade med henne hela bussresan, och sen väl i ölmstad fick jag vänta en stund tills svenne kom. Å sen när han kom så fick jag då åka hem med småbarnen, skitjobbigt somvanligt -.- 
Jaja men sen kom jag ju iallafall hem! ;) Å jaa, vad gjorde jag då? Haha nämen typ inget, gjorde lite mellanmål och kollade på tv, och sen efter nån timma kom syrran hem och då satte vi oss i soffan och myste med massa naturgodis och så å sen senare så gjorde vi minipizzor och sen efter vi ätit dom så gick jag en sväng till lammen och sen kom jag hem lagom till let's dance! :) Å sen hade vi typ bara en vanlig myskväll med tv och massa godis åså! :D
haha ser lite lagom deppig ut.. xd 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback