kollar på robinson!

Hehe yes, som rubriken lyder så ligger jag just nu och kollar på världens bästa robinson, som är slut på torsdag D": vafan ska jag göra då?! :''( gud så hemskt! 
haha jaja.. är sjukt spännande nu iaf! :D
men dagen har iaf vart riktigt bra, TROTS att både elsa och lollo va sjuka, plus att frida stack till sin moppekurs kl halv ett.. hahha då kände jag mej lite övergiven kan jag säga.. :( haha nädå skojar bara, det gick bra ;) va tillochmed riktigt kul på handledartiden ;P
men annars var hela dagen rätt rolig allmänt faktiskt, har inte SÅ himla jobbiga lektioner på måndagar så det va rätt lugnt :)
men jaa.. annars är det väl inte så mycket mer att berätta om skoldagen tror jag :p
sen vid två åkte vi ju iaf hem, och när jag kom hem pratade jag lite med mamma åså, och sen åt jag lite youghurt med blåbär, och sen satte jag mej ute i solen och läste och sov en stund ;)
sen va la klockan fem eller nåt, å då gick jag in å dukade typ, och sen åt mamma&jag mat, och sen efter det spelade vi lite uno hehe :)
sen spelade jag lite piano, innan jag gick ut på en liten pw! (haha ääälskar pw's :D) gick först bort till hästarna som vanligt å gav dom morötter, och sen gick jag en mysig runda innan jag sen kom hem lagom till halv åtta hos mej :)
å sen har jag haft tv-kväll nurå! :) nu ska jag dock dra mej mot sängen, ska försöka lägga mej i vettig tid idag så man slipper typ dö av trötthet när man kommer hem efter skolan.. ;)
men vi hörs imån igen hörrni!
puss :*
haha får komma ett par bilder till på sötaste sixten! :D
ååååh kolla hans stora mjuka öron!!!! hahahah :D
hahaha aaaww!

Kommentarer
Frida ;D säger:

Sv:
Haha, JAA! helt stört attt man vuxit så mycket typ.. ;D <33

2012-09-04 | 21:31:51
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback