gårdagen-bra praodag med 3 timmars shopping efteråt!

 
Sen var gårdagen en riktigt grym dag den med! :D
praon var helt okej! inte jättemycket folk men asså det var rätt skoj ändå! fick göra dom vanliga sakerna, och sen när det blev tråkigt så pratade jag och johanna åså, så dagen gick ändå hyfsat snabbt! Men annars inte så mycket att tillägga om praon :).
Men sen när jag fick sluta, så gick jag direkt bort till öster, och sen tillbringade jag typ 3½ timma där haha, helt forever alone ;) nämen som jag sagt innan, så finns det inget så gött som att shoppa med sej själv, inga krav, inga tider att passa (typ) osv :D så det var sjukt gött! gick runt i typ alla affärer, provade massa snygga kläder, provadde massa skor, kollade på vinterjackor och bara hade det gött! :D
fick med mej lite basic nödvändiga saker hem, en vinröd/lila stickad kofta från h&m som jag spanat in läänge nu, och sen massa strumpor och en bh. :) Shoppar nog lite mer saker en annan dag! Men var ändå najs å bara kolla på massa saker så länge jag ville! Blev dock helt SJUKT trött i benen och fötterna efter en HEL dag då jag bara suttit ner typ 20 min totalt eller nåt.. så kände mej lite död sen när jag tagit ettan bort till huskvarna där mamma väntade ;) dessutom hade jagb ju inte ätit sen lunchen, så var helt vrålhungrig, så tillslut gick jag bort till east end, en thairestaurang, och så beställde jag kycklingwok med cashewnötter att ta med! :D
så efter mamma handlat färdigt på willys så drog vi bara till resecentrum å hämtade syrran, och sen åt jag i bilen påvägen hem, och JÄKLAR  va gott det var!!! ååh dog lite..  godaste på LÄNGE asså! thaimat in my <3
haha men iaf! sen när vi kom hem så hade pappa maten färdig, men jag åt bara upp min mat, och sen efter vi suttit och umgåtts lite nere i köket så gick jag upp och såg på lite av new girl och sen 2 panka tjejer, asså guuuud va roligt det är, dör typ varje gång! x'd love it!!
å sen så somnade jag rätt gott efter det ;)
provade bl.a denna SKITSNYGGA vinterjackan! lätt att jag vill ha den i vinter asså! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback