yesterday :)

Heyy allihopa!
Måste bara säga förlåt IGEN för den skitkassa uppdateringen denna vecka, men känner att jag hellre velat vart ute i det najsiga vädret och göra andra roliga saker istället för att sitta och blogga hela tiden!
men tänkte iaf skriva lite om dagen och gårdagen, som båda två vart riktigt bra dagar faktiskt! :)
igåt var då som vanligt en kort dag i skolan! hade bara lite chill engelska (fick B på en liten uppsats vi skrev för ett tag sen, så är nöjd!), sen svenska då vi gjorde nåt lamt lästtest eller nåt, sen bild (sista bildlektionen i åttan..), sen musik efter lunchen då vi hade provet, och det gick la bra förutom att jag kom på att jag gjorde ett himla skitfel på sista frågan.. -.- jaja så kan det gå!
men sen efter det hade vi bara lite matte, och sen slutade vi! :)
sen satt jag och elsa ute i solen (va typ 20 grader ute då!) och bara hade det gött, och så gick vi ner till hamnen och sen tog vi bussen hem. Eller jag åkte ju till stallet, :P
och där hade jag det riktigt gött med!
satt ute i solen och åt yoghurt och bara chillade! (Y)
å sen så gjorde jag iordning Ior och sen började lektionen dårå!
och jaa, kan ju säga att eftersom det va första gången i år vi var ute på ridbanan, så var alla hästarna typ övertaggade, och jag kan ju säga att allt gick fint utan galoppen..igen. x) fast nu var det inte att få igång honom som var det största problemet, utan att sitta kvar när han bockade som f*n xd haha nädå, det va inte såå farligt, men bockade, det gjorde han!
men det gick ju bra iallafall, och resten av lektionen var han jätteduktig och lyssnade riktigt bra tycker jag!
tror även jag fick honom att gå i form sen i slutet av lektionen eftersom man märkte en ENORM skillnad i traven! ;)
så jag är nöjd över lektionen, trots lite busigheter ;P
å sen åkte jag hem och hade en asskön kväll med massa tv-tittande, hehe :D
oj, blev långt detdär, tar ett till inlägg om dagen!
haha hittade ingen passande bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback