Påskloooov :D :D

Heeej allihopa! :D och för er som har missat det, så har då alla skolungdomar i denna delen av landet nu då fått PÅSKLOV :D wiie :D så sjukt gött!
även om det va typ sportlov för bara några veckor sen ju!
men ändå, asgött! :)
har dock inte jätte-storslagna planer, men lite ändå, men det tar vi sen!
har ju iaf vart i skolan de två senaste dagarna, och det har vart två riktigt bra dagar!
igår var det dock en konstig skoldag..inte alls som vanligt pga schemaändring och byten och så, men den va rätt chill ändå! dock hände nog inget jätteintressant.. ;)
men sen åkte jag ju då till stallet som vanligt, och denna gången fick jag min lille älskling tabris! IGEN haha, rider jämt honom typ ju ;)
men det gör inget för mej, han är ju bäst så :D
och han va lika duktig som vanligt igår!
vi hade bommar och tränade på travbommar i olika takter och tempon, och så galopp på volterna och ökningar och minskningar, och  han var superduktig och lyssnade skitbra! fick honom i bra form i galoppen och gjorde allt jag ville! så är jättenöjd med pluttisen :) får bara hoppas det går lika bra på hoppningen nästa vecka, han kan ju va lite småknepig att hoppa ;) menmen, ska nog gå bra det med!
nåväl! sen efter hästkunskapen (som innehöll planering inför kadriljen vår grupp ska ha på hästens dag..suck..ni vill inte veta vilket tema det ska va xd) så åkte jag hem och åt och pluggade lite so, och sen såg jag på mina favvoprogram som tog slut båda två igår :( :( fml typ :( vad ska jag nu se på liksom?!
haha jaja!
det var iaf en lyckad dag! :)
jag VET! har lagt ut den här 1000 ggr innan, men har ingen annan :(

Kommentarer
Ella ;) säger:

Kadriljen?! Berätta aalltt!!! Måste komma o titta asså!!! :DD

2012-03-31 | 10:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback