de 2 senaste dagarna: grymma!

Hejsan allihopa! :D
japp, som rubriken lyder har de två senaste dagarna vart riktigt grymma! :D
igår va en toppendag, med sista dagen på praon, vilket både va skönt men samtidigt lite sorgligt.. menmen, det var en bra sista dag och dom verkade vara riktigt nöjda med oss! ;)
och sen när vi slutade fick jag, elsa och kajsa gratis fika, och sen gick jag och elsa på stan en liten sväng, fast sen var vi så trötta så vi bara satte oss på vår lilla favoritplats i solen och bara njöt, haha :)
å sen när vi suttit där ett tag var vi tvungna att gå bort till bion, där vi satte oss och väntade på frida och lollo, som kom med bussen nån kvart efter. :) sen gick lollo till sitt piano, och vi tre tog ut biljetterna i förväg, och sen gick vi till subway och köpte massa mackor och chips haha ;)
å sen när vi ätit där och så, så gick vi tillbaka till bion och väl där beställde vi vår vanliga underrbara meny Blockbuster, och precis när vi fått chipsen och popcornen och skulle ta dom, så blev elsa liite för ivrig, och råkade istället putta till popcorn"skålen" så allt åkte ner på golvet.. xD hahaha! lite småkul x)
men anyways, efter den lilla incidenten haha, så gick vi till bion, och sen började den dårå! :P
och den va riktigt rolig! :) även om den var otroligt förutsägbar och otroligt billiga skämt i den.. ;) men så är det ju ibland! så det va ju inte den bästa man sett, men ändå helt okej och rolig! :)
och sen var jag tvungen att KUTA ut från bion när den va slut, för det var SÅHÄR nära att jag kissade på mej hahaha, och sen gick vi allihopa ner till stationen, och där flamsade vi runt som vanligt och skrek och kastade popcorn på varann.. (okej, mest jag och elsa.. ;)) hahaha, så typ ALLA stirrade xd
haha jaja, sen fortsatte det så i bussen, och bussresan var lika kul som alltid, även om INGET kan slå dendär gången med fylloparet, HAHHAH x''d dööööör.
NÅVÄL! :) sen kom iaf pappa och hämtade oss, och sen åkte vi hem, åt pizza, jordgubbsmarängswish (stavning?!), cupcakes, läsk och snacks! :D haha, och sen va vi gaaaanska proppmätta.. x)
haha, men vi hade det askul, såg på film och flummade ända tills typ halv ett då jag sparkade ut dom! ;D haha nädå ;)
men en riktigt rolig kväll hade vi, som vanligt! :D och precis som vanligt tog jag inga bilder -.- gaah!
jaja! och sen idag har oxå vart en grym dag! började med att jag sov ut länge (ovanligt?!), sen åt jag frukost och blabla, och sen bestämde jag mej helt plötsligt för att, nu jäklar ska jag springa av mej lite kalorier som jag samlat på mej under dessa veckor!
och sagt och gjort, så sprang jag typ några km, typ 2-3, och jag sprang HELA vägen! :O asså jag trodde jag typ skulle orka ett par hundra meter, men tydligen har man ändå fått lite motion på praoen!
så sen kände jag mej riktigt nöjd efteråt! ;) särskilt när jag sen även gjorde situps, armhävningar, plankan och 90 graders vinkel-saken sen på gräsmattan! haha, hurtig jag är.. xd
aja, det va gött iaf! :)
fast sen smällde jag i mej en bit pizza från igår, så det va inte så värt att springa ändå haha, och sen så efter nån timma stack jag iväg till lena, för vi bestämt att vi skulle rida kl halv fyra! :)
och ridturen var lika mysig som vanligt! dock kändes det lite som att sitta på en tickande bomb för han var superpigg idag och typ ville sticka iväg när vi töltade.. ;) men det fick han inte! hah, och sen var han lite tramsig och typ låtsades va rädd för saker, men det gick bra! :)
och sen kom vi tillbaka, gav dom mat och så, och sen gick jag hem och sen har vi bara haft en myskväll här hemma med middag, melodifestivalen, snacks osv! :)
men nu måste jag sluta, måste upp tidigt imån för då blir det dop!
mer om det imån!
pusss :*
<3
söten!

Kommentarer
Ella :) säger:

Så de va du jag såg när jag hämtade M i hagen ;) :D

2012-03-04 | 10:12:16
thesswester - inte som alla andra säger:

sv: haha vad kul :D synd att vi missade varandra! om du ser mig på stan så kom fram o hälsa ;)

2012-03-04 | 17:30:12
Bloggadress: http://thesswester.favs.se
natta säger:

hej gumman! jag har en cakeeyliner från mist och telescopicmascaran. På bilden har jag även en blå&grön kajal från makeupstore =) kram

2012-03-11 | 01:08:11
Bloggadress: http://naatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback