you can't stop the waves, but you can learn how to surf.

Hey allesammans! :)
just nu sitter jag och knåpar ihop årsresumé del 2, den är nästan klar nu men tror ej jag hinner lägga ut den idag, så får nog bli imån ist :)
men dagen har väl vart okej, dock väldigt händelselös..men somsagt, behövs nu!
men började med att sova till 12 (oups..) och sen åt jag frukost och blabla.
sen så spenderade jag typ 2 timmar i mitt rum och städade upp alla grejer och sorterade mina kläder osv. inte så kul men ytterst behövligt! ;)
sen vid 4 kom våra gäster vi har haft här ikväll (åkte precis), och då typ åt vi middag åså :) btw va det dom vi va hos i deras stuga i somras, där jag kelade med deras 3 uuursöta katter, och nu hade två av dom dött :(
jaja, ointressant för er hah, men sorgligt ändå..
menmen, sen har jag typ bara suttit här och lite vid tv:n. gav gladiatorerna en chans, och visst det va la okej å man kunde iaf se på det och så, men sjukt töntigt ändå xd
jaja det va la min dag det hörrni! ;)
imån blir lite mer händelserik iaf! eller åtminstone på kvällen då jag ska rida på örks :)
men nu ska jag göra det sista på årsresumén och sen blir det gossip girl :D dock måste jag lugna mej med gg eftersom jag typ bara har 3 avsnitt kvar, buhuuu :(
aja, får hoppas jill och gustav kommer snart så jag kan få säsong 5 :D
men hörs imån hörrni!
puss :*
rip fina cosmos :(<3

Kommentarer
Ella :D säger:

Rider inte du på torsdagar? :P

2012-01-22 | 14:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback