vafan är det för fel?!?! asså hjälp mig, jag dör. nu.

asså gud. FYFAN!!!! hela denna kvällen har gått käpprätt åt helvete, seriöst, döda mig nu. inte nog med att jag typ fick en panikattack nyss och började gråta, för när jag uppdaterade min telefon försvann typ allt, kontakter, meddelanden, appar osv. DOCK tror jag att det kommer vara återställt nu om en stund, för den återställer typ allt nu, men ändå. jo, inte nog med det, så har jag suttit här typ 20 min med ett inlägg om de senaste dagarna, (tog så lång tid för jag bara kan skriva med en hand nu, för jag håller mobilen i handen och trycker på den hela tiden så den inte ska slockna, medans den återställer), och nu när jag skulle publicera det jävla inlägget, så försvinner det!! TACK SÅ JÄVLA MKT FÖR DET!!!!!!!!!!! är så inihelvete arg nu, så kommer inte blogga mer idag. och om helvetesmobilen inte återställer allt igen, ja, då skjuter jag mig. asså seriöst, dör då. fy fan, sorry att jag är så arg men måste skriva av mig bara.. sorry, återkommer imån. imån blir det iaf skoj (förhoppningsvis), då ska jag nämligen slinga mitt hår!! yey! så ah..alltid nåt! menmen, vi hörs hörrni, puss :*

Kommentarer
Frida :D säger:

ÅÅh man blir ju så lack!!..

Men hoppas mobilen återställer sig då! ;)

Och du får inte skjuta dig! :O

Haha, men hoppas slingningen blir bra me! ;) <33

2012-01-02 | 11:12:29
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se/
Frida ;D säger:

Sv:

Haha, vad bra!!;D <33

Haha, det är jag som härmar typ alla andra! ;)

Det var väldigt kul att göra en faktiskt! Men är inte riktigt klar än..! ;)<33

2012-01-02 | 19:13:23
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback