underbart!

YEEEES, har nu haft översvämning i groventrén, eller "farstun" som andra kallar det ;)
haha, va fan nästan så man kunde bada (Y) haha, skoja bara, lite läskigt faktiskt, va typ 5 cm högt vatten ;S
jaja, nu har vi torkat upp det iaf och allt är frid och fröjd! ;)
och medans mamma och pappa torkade upp allt hehe, så satt jag och kollade på sista delen av Kronjuvelerna, som har gått de tre senaste dagarna på 1an!
Så sjukt bra film asså! Så himla amazing, trots att den både var hemsk, sorglig och jätteknäpp! men så sjukt bra! SE DEN!
jaja, tänkte bara berätta lite kort om dagen...eller juste, har ju typ inte gjort ett skit! :(
skulle fan vart med ella ändå, men hade ont i huvet på morgonen.. :/
men iaf så har min dag i stort sett sett ut såhär: vaknade, åt frukost, bytte om, gick till hästarna, trodde jag skulle få gosa med dom lite, men nejdå, så fort dom ser att man har nåt gott med sej blir dom helt galna och typ "hotar" mej?! :O scaaryy.. å sen när jag skulle gå därifrån så blev dom helt tokiga och började springa runt, runt i hela hagen, och sparka bakut, bocka osv! ;o å sen halkade vidur på en sten eller nåt, så han föll lite (fast det va ju inte allvarligt), men där fick han för han betedde sej så minnsann! ;)
jaja! sen när jag kom hem såg jag typ på två filmer som va på 4an, å sen bakade jag cupcakes som blev hur misslyckade som helst xd eller själva muffinsarna blev bra, men frostingen med kesella i, HAHA, vettefan va det va som blev fel, men blev typ helt kornig elr nåt?! strange..kör på vanlig frosting nästa gång ;)
jaja, nu babblar jag bara!
men nu ska jag fortsätta med årsresumén hörrni!
hörs senare!
puss :*
nån mer som sett den? :)

Kommentarer
Ella :) säger:

Haha aw :] men du... Kesella i frostingen?! xD <33

2012-01-04 | 23:50:23
Frida ;D säger:

Sv:

Haha, jaså? ;) <33

2012-01-05 | 17:28:00
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback