riktigt grym torsdag! :D

Hey alla :D
hoppas allt är bra med er! :)
själv är det toppen, kom precis hem från stallet som va ASKUL idag, både ridningen och sen efter! :D men det tar vi sen, först berättar jag lite om skoldagen, som förövrigt vart riktigt bra!
och den började riktigt bra, med inställd engelska, yeey :D så gött! så då typ bara chillade vi alla tjejer i klassen och gjorde inte så mkt typ.
och sen va det svenska, å den va la som vanligt typ.
efter det var det bild, och den va oxå som vanligt: mycket flum + bråk med elsa (HAHA) och lite ritande med ;)
sen så var det lunch, och sen musik där vi typ gick igenom lite piano och bas-ackord med mera :)
och sen sist hade vi då matte, där vi hade diagnos.. och jaa, jag trodde det skulle va svårare, och det gick helt okej, 18/21, så med tanke på att detta va ett riktigt svårt kapitel är jag iaf nöjd :)
och sen när vi va klara med det fick vi sluta, och då gick vi runt och tog bilder på alla och såg vilka kändisar dom liknade (finns en sån app), haha, och när jag körde fick jag typ nån random skådespelare eller nåt, och sen när elsa skulle göra sa hon: det kommer säkert blir en kille bara för jag ser ut som en! typ, och gissa sen vad det blev? jo en kille xd hahahhahahha höll på å dö x'd haha nejmen det va egentligen elakt ju, men kunde inte låta bli xD
men sen blev elsa lite nedstämd så då gjorde hon en gång till, å då blev det en tjej som tur va! ;)
hahahahh, fast det roligaste va ändå när vi fotade lucas x''d för då blev han nämligen Audrey Hepburn, hahahahhaha, asså en gammal skådespelare (tjej dessutom) HAHAH xdd
och sen när vi gjorde på pappa blev han typ nån asiat typ?! xD hahahh.
jaja, sen gick vi iaf till ica en sväng och då köpte jag två chokladkakor till 2 i min ridgrupp som då skulle ha ett litet födelsedagsparty på ridskolan, och sen gick vi ner till bussen och sen drog jag till stallet dårå!
gjorde det vanliga när jag kom dit; åt, gjorde läxa och bytte om, och sen kom några i min ridgrupp och sen fick vi hästar.
jag fick först northon, men sen bytte jag och ida så då fick jag älsklings-tabris istället :D
och sen hade vi en asrolig ridlektion där vi balanshoppade fast bara med bommar, och nästa vecka är det "riktig" balanshoppning :D ååh längtar, typ det bästa på hela året :D
men iallafall va det riktigt kul idag med, och tabris va som vanligt superduktig!
och sen hade vi då typ världens roligaste och flummigaste "hästkunskap", som inte blev hästkunskap utan ett litet party, med pizzabullar, massa kakor, läsk och godis :D
och sen satt vi där allihopa och pratade om allt mellan himmel och gjord, t.ex om när killar blir byxmyndiga?! xd å sen satt vi där tillslut och tjöt av skratt , hahhaha x'd
så riktigt kul vare! ;)
men nu ska jag checka bloggar och sen börjar mitt absoluta favoritprogram: sveriges värsta bilförare, hahahah! ;D dock tror jag adam alsing inte är med längre? :( :( :( han som gjorde hela programmet typ ju :(
jaja blir nog bra ändå!
nu ska jag sluta tjöta, blev ett låångt inlägg, IGEN! ;)
puss på er :*
haha får bli en till bild på noa, (som förövrigt fick DAMP nyss på både mej och pappa, och sen hoppade på natalie bara sådär, så hon fick typ värsta chocken?! ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback