obs, detta skulle publicerats igårkväll!

ja, som rubriken lyder skulle detta publicerats igårkväll men pappa stängde av internetet så det blev aldrig publicerat -.- så det kommer nu ist!
Hallåå! :D japp, är ganska nyss hemkommen från ella, efter en lång men rolig dag med henne! :D började med att hon messade, och frågade om vi fortfarande kunde åka till stan (som vi sagt för ett par dar sen), men såklaart hade ju jag "glömt" det (okej, trodde inte hon kunde), så jag hade inga pengar eller nåt..  suck.. aja, men sen ringde hon upp mej, och sen bestämde vi oss för att vi kunde va hemma hos mig ist!
så sagt och gjort, så kom hon hem till mig och vi hade askul! :) vi pratade, fotade, gjorde pannkakor, fikade mm :) och sen hade jag egentligen tänkt åka ner till mina kusiner och tillbringa kvällen där, för jag ville nämligen inte va hemma för vi skulle ha några sjukt jobbiga gäster här, men sen blev det så att jag hängde med ella till örks och kollade när hon red istället! :) va jätteskoj, fast lite kallt (fast maiken va scysst och lånade ut sitt fleecetäcke som filt till mej, haha!) ;)
och sen när hon va färdig åkte vi hem, lämnade transporten och sen gick vi in, åt mat och drack varm choklad! (Y)
och sen satt vi bara och chillade framför tv'n tills pappa kom och hämtade mej! :)
hihi, bjuder på en söt bild vi tog i våras! :)

Kommentarer
Ella :D säger:

Awesomeness i ett nötskal! ;) :) MEN GUD KOLLA BILDEN! xD mAhahhaa xd<3

2012-01-07 | 16:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback