nu är jag glad och lugn igen ;)

hehe, yepp, ni kan sluta oroa er, jag sköt mig ínte igår ;) för det behövdes nämligen inte, eftersom nästan alla sms kom tillbaka! :D
dock är jag fortfarande lite småsur på att detdär inlägget försvann..inte för det va superduperlångt, men för det tog så lång tid att göra!
menmen, så är det ;)
men nu tänker jag bara försöka sammanfatta de senaste dagarna lite kort (får se hur det går..;))
Japp, i torsdags, fredags och lördags va vi ju då nere i mitt kära skåneland och flyttade min bror!
allt gick bra (nåja, inte banankartongs-incidenten på ica, men det tar vi inte nu, haha!), dock va det rätt jobbigt att både städa, packa ner grejer, bära ner dom, köra dom till malmö och bära in allting i den nya lägenheten, (dock hade vi hiss i den nya, phju), men annars så va det mest roligt!
å sista kvällen va bäst, när vi precis hade burit in alla kartonger och lådor i lägenheten, och sen gick till en pizzeria bakom hörnet, och sen satt vi där och tjockade i oss pizza (Y) åt NÄSTAN upp en hel barnpizza :o inte ofta det händer! haha, men iaf så va det väldigt gött!
och sen åkte vi vidare till lund, där vi sen fick sova i Jill's studentlägenhet/rum :) skitmysigt va det där verkligen!
jaja, sen sov vi iaf gott, och sen nästa dag gick vi upp, åt god frukost, sen gick vi ut på stan en sväng, kollade gustavs jobb med mera :P och sen vid ett-tiden va vi tvungna att åka hem, eftersom jag skulle på nyårs"fest" hos lollo kl 19! :)
så sen begav vi oss hemåt dårå, och även den resan gick hyfsat snabbt :) gjorde ett stopp halvvägs med, och tog en hamburgare + lyxshake på max :D redigt nice!
och sen kom vi hem typ vid sex, och sen fick jag skynda mig gärnet att göra mig iordning, för sen kom elsa och hämtade upp mig 40 min efter :) men jag hann!
och sen hade vi en helmysig kväll med trerättersmiddag, sällskapsspel, tjejfilmer, snacks och mycket flumm, och sen såklart skålade vi ju vid tolvslaget! med jordgubbsvin, hehhe ;D asgött!
och sen försökte vi (nästan) förgäves se några fyverkerier, men tyvärr såg vi bara några långt borta och dom andra hörde vi bara och såg ljusskenet av.. menmen, vi klarade oss utan det! ;)
och sen såg vi på en film till, och sen vid tre-tiden la vi oss :)
och sen dagen efter vaknade vi, flummade i nån timma, gick upp och åt frukost och sen kollade vi massa sjuka videoklipp på youtube, och spelade Med andra ord, och sen vid två kom pappa och hämtade oss och så åkte vi hem!
men det va iaf en jättemysig nyårsafton! <3
och sen gjorde jag faktiskt inte så mkt mer alls resten av dagen, och sen på kvällen bröt ju he*vetet loss, haha..nädå, det fixade ju sej, SOM TUR VAR! :)
men tog tyvärr inga bilder under varken flytten eller nyår (korkad som jag är), så istället visar jag er två utav sveriges mest dumma tjejer! ENJOY! :D

Kommentarer
Frida :D säger:

ÅÅH stör ihjäl mig på dom!... :@

Haha, ;) <33

2012-01-03 | 11:23:30
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback