något tråkig dag..

Hejsan alla! :)
haha, japp, som rubriken lyder, så har det vart en rätt tråkig dag idag ;) för jag har typ inte gjort något, menmen! såna dagar behövs la dom med ;) nejmen har bara tatt det lugnt, sov länge (ovanligt? xd), sen gick jag en långrunda med mami! :)
och jaa..sen så vet jag inte vad jag gjorde, men sen åt jag, och sen kollade jag på en skitrolig film på fyran, hette typ Dr Dolittle, hahah! GRYM! x)
men iaf! sen så har jag typ umgåtts lite med mamma och pappa, spelat uno, sett på tv med mera ;)
men nu ska jag strax lägga mej (lite GG innan tror jag) och sen sova <3 älskaaar att sova, hehhehe ;P
men vi hörs imån sötisar!
puss :*
tack för era fina kommentarer om mitt hår förresten, det känns lite bättre nu ;)
så söta är ni!
så bjuder la på en till hah ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback