nöjd, men ändå missnöjd.

Och idag (haha, börjar rättså ofta mina inlägg så xd) har jag då vart i stan och klippt håret och slingat det! :)
kan ju säga att jag är väldigt nöjd med färgen på slingorna, blev typ exakt så jag ville ha dom, inte så att dom är övertydliga, utan ser naturliga ut liksom :)
dock är jag väldigt olycklig, för hon klippte av aaasmycket..å jag som sparar till långt hår :(
och jag HATAR att ha kort hår, fast när jag satte upp det i en frisyr blev det ändå rätt okej. men nu när jag sitter här med mina glasögon ser jag typ ut som en 50-årig bibliotikarie med pach/pottfrisyr, buhuuu :(
jaja! får tänka positivt, att förra gången jag klippte det klippte den frisören oxå av asmycket, och jag var väldigt lessen över det, men det växer ju ut liksom!
dessutom va hon tvungen att ta så mycket, eftersom den jag klippte mig hos förra gången hade gjort så mitt hår va typ 5 cm längre på ena sidan! :O helt sjukt! och hon jag klippte mig hos nu bara suckade å typ: "men vad har hon gjort med ditt hår egentligen?! det här blir inte lätt att klippa, måste nog tyvärr ta en bra bit för att få det jämnt..",
så snacka om att jag är pissed off på den gamla frisören!! hon förstörde fan mitt hår :( aja, nu är det jämnt iaf, och sen jävlar ska jag inte klippa mig på år typ! (okej, vet att man måste klippa för att det ska växa och blabla..)
jaja, nu har ni fått höra hela storyn! ;)
kan ju visa lite före och efter bilder, höhö..
åhååå, miss my old hair.. :(
snyyyft :(
:(
dock saknar jag INTE detta! :O SER NI ELLER?!?!??!?!?!?!?
och detta är då resultatet..fin färg osv, men fuuuul längd :( en helt ny jag typ?! :(
kolla så olycklig jag ser ut..!
haha, okej, spelade lite där men.. ah..saknar mitt gamla hår.. rip<3

Kommentarer
ELLA HÄR DÅ JAJAJAJAJA :D säger:

Men du... Den 4:e bilden uppifrån, det är väl ändå inte efter den dåliga hade klippt dej?! Så j**la ojämnt kan det väl inte bli?! :o ap-söt förresteeen :}<33

2012-01-03 | 00:05:28
Frida :D säger:

Sv:

DU är söt! <33



Det blev ju bra! ;)

Såg ju inte så kort ut? Men det växer nog ut ganska fort iaf! ;)

Men SHIT va ojämt det va innan! :O

Men men det såg jättefint ut nu! ;)<33

2012-01-03 | 11:20:38
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se/
Lina Wiklund säger:

Jag tyckte de blev fint ;)

2012-01-03 | 11:46:17
Bloggadress: http://liniswiklund.blogg.se/
Frida igen! ;) säger:

Du gör en årsresumé!:D

Jag har gjort min klart nu! ;)<33

2012-01-03 | 12:58:24
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se/
Emilia säger:

Du är vacker hur som helst! :)<33

2012-01-06 | 22:49:08
Bloggadress: http://teamponnii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback