YOU DON'T HAVE TO BE BETTER THAN EVERYBODY ELSE, YOU JUST HAVE TO BE BETTER THAN YOU HAVE EVER BEEN

Heeyy allihopa! :D
hoppas ni haft en bra dag! för det har jag, riktigt grym har den vart! :)
har vart rätt mycket att göra idag på praoen, och vi har inte bara fått diska utan även fått fixa en hel del med maten och så med :) så det var riktigt skoj idag!
sen var det ju inte fel att vi fick sluta 10 i 2 igen hehe ;) så då stack vi med 26:an till citygross och köpte glass och hälsade på frida och lollo (som fick lite skäll pga oss, FÖRLÅT!<3) och inhandlade även en glasskopa för 10 spänn, som jag letat typ överallt efter :D
men iallafall, sen tog vi bussen bort till a6, gick av där och gick och satte oss i en busskur och väntade på 101an, som vi sen åkte till mammas jobb med, och sen satt vi där en stund tills mamma kom. och helt plötsligt såg vi en liten kille som jag trodde typ gick i 2an-3an, som kom mot oss, och i nästa sekund utbrast han: HEJ!! Känner ni igen mej?! :D HAHAHHA och vi hade ju inte en aning om vem han var, så vi ba: ööhhh.. naej, borde vi göra det? x''d och då typ trodde han vi gick på landsjöskolan eller nåt, hahaha helt förvirrad var han x'd
fast sen visade det sej att han gick i 5an (oups hehe) och typ hade flyttat till särskola eller nåt för han va typ lite..speciell.. höhhö, men ah det va en liten rolig händelse x)
haha, men sen åkte vi till ica och handlade lite, och sen hem och sen lagade jag korvstroganoff + sallad! :) *stolt* ;) hah.
och sen har det inte hänt så mycket mer! men nu ska jag se på halv åtta hos mej, och sen familjen annorlunda! :D
så vi hörs imån hörrni!
puss :*
haha hittade denhär gamla otrooligt snygga bilden på mej och frida, haha! ;D

Kommentarer
Melissa - Livet i ett Fängelse! säger:

hoppas du sovit riktigt gott, själv har man råkat vända på dygnet så inte ens kommit i säng än. Mn jag får skylla mig själv :D

Har du några planer för dagen din idag?

2012-02-28 | 06:26:10
Bloggadress: http://HTTP://LAVALI.BLOGG.SE
Frida :) säger:

Men fyyyyyyyy!

Du är ju fööör söööt! :O <33

;) <3

2012-02-29 | 19:58:28
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback