frapino-recept!

Tänkte lägga ut mitt lilla "recept" jag gjorde på frapino nu ikväll! Elsa hade gjort det nyss, så då tänkte jag att jag gör en egen variant, fast utan is (som det ju egentligen ska va) :) Dock har jag inga exakta mått på vad jag använde, men typ såhär va det!
 
  • 2 dl kaffe
  • ½ dl mjölk
  • 1 msk farinsocker
  • 1-2 tsk vaniljsocker
  • 2-3 tsk kakao
  • MASSA GRÄDDE
  • Is, om man vill!
Tror det va alla ingredienser iaf! Så alla som inte gillar vanligt kaffe, testa detta, aaasgott och smakar knappt kaffe alls! :) Sen kan man lägga till massa ingredienser med! 
Puss :*
såhär typ ser ju en "proffessionell" frapino ut! :)
 

Kommentarer
Mysan säger:

Ska man bara blanda ihop allt ? Eller ta typ grädden o lägga "över" ??

Svar: Man kan nog göra lite hur man vill, men jag la grädden ovanpå! :)
Frida'

2013-06-02 | 12:33:57
markus säger:

Det smakade ju superäckligt.

Svar: HAHAHAHA då kanske du inte gjorde som receptet då lille vän?
Frida'

2013-06-08 | 12:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback