bara 2 1/2 timme kvar..

..japp, just nu sitter jag i glasläktaren på örks och har noll att göra..och det är 2 1/2 tills vi börjar xO aja, ska inte klaga, fick sluta 20 i ett idag för pappa va borta så det va sjukt gött! (y) Så det har vart en slapp dag! Dock inga roliga lektioner alls.. :/ så har nog inget intressant och berätta.. Sen va det dock lite surt att vi inte hann äta nån lunch, å sen när jag kom hit hade jag bara lite snabbnudlar med, så kommer va ashungrig sen.. :/ Men får iaf hoppas lektionen går bra! Vet inte vem jag ska ha men det visar sej! ;) Sen blir det hem och se massa tv, såg till min stora glädje att man får se alla kanaler ända tills den 20e, haha :D Nämen nu ska jag nog göra lite läxor å sen gå ut lite! :) Hörs imån hörrni! Puss :*

Kommentarer
Frida :) säger:

Sv

Jaa så himla fin!! <33



Hehe, Tack! ;D dock inte jag som gjort den men har ju sagt hur den ska se ut oså.. ;)

Jaa, fast din är ju fin, men det är ju alltid kul att ''förnya'' sig

2012-04-13 | 16:13:25
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback