todayy :D

Och sen idag, har oxå vart en bra och rolig dag! :D Lång dock, menmen..!
Har ju bara 4 lektioner på fredagar, så det är najz! :)
Började dagen med spanska, hade glosor, gick la bra, sen har vi en aslång rast på typ 1 tim 15 min, och då chillade vi mest å spelade kort å sådära, å efter det hade vi idrott med anne, eftersom karel är borta i 2 veckor nu, yeyy! :D
så det va faktiskt rätt kul, förutom att vi spelade softboll IGEN, men det gick faktiskt väldigt bra idag! Att slå, iaf! ;)
Och sen efter idrotten, så va det då lunch, å då hände det lite dramatiska saker (tar inte upp i bloggen men ah), hah, och sen efter det va det so, såg typ en lam (fast rolig) tecknad film om amerikanska revolutionen mesta delen av lektionen, å sen så till sist hade vi fysik. Haha, då såg vi oxå en skitdryg och lång film å jag å kaindl satt å smsade om hur den sög, haha xD vilka liv man har! xd
haha, men sen iaf efter vi gjort ett hyfsat skoj experiment med järnspån och magneter, hah (se nedersta bilden), så fick vi äntligen sluta! *phu* ;) å sen så satt jag å klagade att jag inte ville gå uppför backen idag, och att jag va hungrig, å då va svenne (busschauffören) så schysst att han skjutsade hem mej! :'D wie, så slapp gå 2 km! :D
hehe, å sen har jag inte gjort nåt kul som är nämnvärt nu i eftermiddag/kväll ;)
så tjaa, nu vet ni va jag har haft för mej de senaste dagarna! :)
hoppas ni oxå haft det bra å gjort nåt kul! ^^
nu ska jag nog kolla massa bloggar och kanske se på halv åtta på webben, har ju missat lite! :P
hörs imån!
puss :*
dagens outfit! :)
bild jag tog i morse på dimman! :)
:P
haha, på bilden är det alltså järn-spån som vi gjorde lite snygga grejer av med hjälp av en magnet ;)
haha, suddig mobilbild menmen ;)

Kommentarer
MARIA - mode, outfits & inspiration säger:

Sv: haha jaha, men vad kul ändå :D och tack så mycket, kram!

2011-09-03 | 21:14:09
Bloggadress: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback