nanananana ^^

hej allaaaa :D haha ;)
hinner inte skriva sådär jättemkt nu, är nämligen bara åtta minuter tills halv åtta hos mej börjar! :D
men å andra sidan har jag inte heller så mkt att berätta, skoldagen va helt okej, inga jättejobbiga lektioner, bara en SJUKT pinsam storsamling som min SJUKT pinsamma pappa va med på och skämde ut mej på, men jaja, är ju van ;)
Sen så på HKn gjorde jag å elsa en GRYM skinksås, haha ;) skinkbitarna blev som bacon och såsen typ brun, men wtf, gott vare iallafall! ;)
sen så på svenskan läste vi ju bara, å på matten va det flum (som vanligt) hahah xd frida och jag höll på å dö när vi kollade åt ett fönster där lucas precis höll på och moona x'D fyfan. xd just det, nåt som inte heller va så trevligt va att i slutet av dagen STANK mitt hår sprite, eftersom lucas kletade in mitt hår med linneas sprite-läppglans..? moget? -.-
ahja, sen vid tre slutade vi ju då iaf ;p och just det, de i elevrådet har anordnat typ en poängjakt vi i 8an ska ha klassvis, och vi övertalade lucas att lägga sej ner på skolgården och slicka på asfalten och maria att göra 20 kullerbyttor...på asfalten.. xd aj..? :o haha, så det har vart en rätt kul dag faktiskt!
dock lite seg eftersom jag spelade piano sen efter skolan med, så kom ju inte hem förrens fem typ..men jaja, mamma hade köpt pizza iaf! (Y) :D
och nu ska jag sluta babbla, det blev inte så lite idag heller haha, grattis frida! ;)
Jaja, men vi hörs imån!
Pusss :*
haha man ser inte så tydligt, men här är typ 1/5 del av "uppdragen" vi ska utföra på typ 3 veckor, vinnarna vinner nåt hemligt..men vi tror det är nån utflykt/pengar eller nåt ^^

Kommentarer
Frida ;) säger:

Haha, jaa! ;D

2011-09-20 | 21:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback