daaamp.

gaaaah, har DAMP!
jävla tv4 funkar aldrig -.- å nu kommer det knappt upp bild heller, så får se på  tv4 play, som OXÅ dampar -.-
gah.
ahja, dagen har varit helt okej iaf, soft å kort dag, som vanligt ^^
inte så mkt roligt har väl hänt..eller jo, eller nja, men på musiken va det riktigt skoj iaf! :D och flummigt, haha, satt och spelade "om jag hade en liten apa" på gitarr, om och om igen xD
haha, men sen hände det väl inte sådär jättemkt mer i skolan direkt :P
men på ridningen va det skoj, hade skänkelvikningar, vilket är en av de få sakerna som jag brukar lyckas med i ridningen, haha, nejmen det brukar iaf gå bra, likaså denna gång :D hade älsklingen tabris, å han va såå duktig!<3
love ya.
Jao, men nu måste jag sluta, men vi får se om vi hörs imån, elsa ska nämligen med mig hem för på kvällen är det parteyy igen! :D denna gång @ ellas place! trevligt trevligt ;)
så vi får se hur det blir med uppdateringen!
men hörs snart igen iaf!
puss :*
slänger upp en random bild.. :p

Kommentarer
Anonym säger:

Godnatt sötnos! =)

2011-09-29 | 23:48:29
Bloggadress: http://alinah.se
isabelle säger:

:)

2011-10-01 | 18:43:13
Bloggadress: http://isabellesorensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback