blev bara 20 denna gång ;)

·         Jag ÄLSKAR avokado

 

·         Jag har inte facebook- till skillnad från alla andra

 

·         Mitt drömresemål är Fillippinerna

 

·         Mitt andra drömresemål är New york, eller ah, manhattan där GG spelas in ^^

 

·         Mina favoritstäder i sverige är stockholm, skövde, hjo, söderköping och jönköping :D

 

·         Mitt favoritlandskap är skåne

 

·         Jag har namnsdag på min födelsedag

 

·         Mina favorit(kläd)affärer är newyorker, ginatricot, cubus och h&m

 

·         Jag älskar stora solglasögon

 

·         Mina favoritfärger är svart, grå och rosa

 

·         Jag hatar färgen orange

 

·         Jag åker till åland varje år

 

·         Jag har typ åkt finlandsfärja mer än 40 ggr i mitt liv

 

·         Jag äälskar att åka i trollskogen i sälen, hihi

 

·         Jag börjar lipa när jag är skitarg

 

·         Jag har tagit mer än 600 bilder med min mobil sen jag fick den i mars

 

·         Egentligen vill jag ha jäättelångt hår :D (sparar till det så gott jag kan!)

 

·         Jag har fått byta ridgrupp tre ggr pga att två av dom splittrades :’( (otur or what?!)

 

·         Jag älskar att stå på balkongen hos min bror i skövde å lyssna på nattlivet ^^

 

·         Jag gillar inte att ha grupparbete i skolan, föredrar att va själv

 


Kommentarer
Frida ;) säger:

Skaffa facebook kvinna!! ;D haha! ;) <3

2011-09-19 | 19:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback