Wednesday! :)

Halloj alla! :)
idag har faktiskt vart en riktigt bra och skön onsdag!
har dock inte så mkt å berätta, förutom att en stor del av dagen gått åt att spela wordfeud, haha ;)
innan, typ igår (och idag) sa jag att det bara va tråkigt och töntigt, och nu...känner jag att jag börjar bli en äkta wordfeud-nörd.. x) haha, nä men det är faktiskt riktigt beroendeframkallande!! :o
haha, men jaa..vad har hänt mer..? hm..ja, sen när jag kom hem gjorde jag toast och varm choklad, och sen så har jag spelat massa piano, gått en runda och tagit massa bilder i solnedgången! så himla fint va det!! :D dock har jag ju bara min mobilkamera, så blir ingen topp-kvalite och jättesmå bilder tyvärr..menmen! nån dag ska jag skaffa mej en egen system! ;)
men nu ska jag fortsätta kolla på bonde söker fru ^^
ha det bra så hörs vi på fredag! ridning imån jue.. :P
puss :*
iih, så jä*la fint med solnedgång på hösten! :'D
:)
sen har jag massa mer, tog typ 25 bilder ;) men dom sparar jag! ^^

Kommentarer
natta säger:

hej igen gumman! tack för dina söta kommentarer. Jag har faktiskt blekt mina tänder med skena+gelé som jag köpt på nätet...:) det var ett tag sedan man det håller i sig bra . hihi. kram

2011-10-12 | 21:31:14
Bloggadress: http://naatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback