svar på kommentar!

Ella :D om rätt rutten tisdag!:
Ofta 25/30!! Jag svarade seriöst på 5 frågor! Dock tittar jag ALDRIG på nyheter... xD
Svar: Haha, ah blev lite förvånad själv faktiskt, för jag kollar typ aldrig heller på nyheterna x) dock lyssnar jag ju på radio varje morgon och vi tar alltid upp stora nyheter på so'n och så.. ^^ men sen va det ju rätt mkt sånthär som man bara kunde, typ veronika maggio, adam tensta, håkan juholt och sånt där, så det va tur! ;)
men såklart hade jag ju inte rätt på alla jag skrev, men jag tror jag hade typ 20 rätt eller nåt :P

Kommentarer
Ella :) säger:

Oj, hahah du vet den frågan om kryddan, jag skrev PEPPAR xd hahahah fast jag vet att det inte är det men aa ;)

2011-10-05 | 21:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback