rätt trist idrottsdag...positiv här jappjapp ;)

hallå alla! :)
hinner inte skriva alls mkt nu, ser nämligen på bonde söker fru! :D
men har ändå inte mkt att skriva om dagen, den har vart rätt trist, har ju haft idrottsdag med jb-eleverna dårå, och i början va det bara jobbiga saker med kondition och massa bollar, men sen blev det lite bättre fram till lunchen..
och sen på lunchen gick vi och köpte digestive-choklad, hehe, och sen vid halv ett-två så va det fotbollsturnering, och vår klass vann :D vi är ju grymma ;) haha.
men iaf så va det kallt och blåsigt så det va inte jättetrevligt, men jaja! bättre än vanlig skoldag iaf! :)
men nu ska jag se färdigt på bonde, och sen blire hawaii five-0 :D love it!
(hahha, kände att det blev ett väldigt blandat inlägg här, ibland bra ibland dåligt xd aja, det är ungefär som mitt liv är just nu kan jag säga! upp&ner..)
men hörs på fredag alla! (ridning imån)
puss :*
höstig bild :D

Kommentarer
haha, duvetnog! ;) säger:

du får hjälpa mig att skaffa blogg nån gång!!;) <33

2011-10-07 | 19:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback