if you don't go after what you want, you'll never have it.

Hallå alla :D
idag har vart en riktigt go lördag! :)
började då dagen med att först sova ut riktigt ordetligt, asgött, och sen så typ slappade jag nån timme, å typ spelade piano och sånt. Å sen fikade pappa och jag lite (mamma är borta över helgen) och sen så gick jag då ut på min lilla foto-runda :) det blev en del rätt bra höstbilder, kommer upp imån tror jag :P
och sen träffade jag då lena, och sen stack jag hem, spelade lite wordfeud hehe, och åt och bytte om, och cyklade sen till lena!
Å sen hade vi en mysig rätt lugn ridtur, eftersom de inte blivit ridna på ett tag nu :j
så vi skrittade och töltade bara :) men han va jätteduktig, hoppade bara till ett par gånger, men det va nonnis fel, haha ;) så det va kul ändå! som vanligt ^^
och sen så åkte jag hem, åt lasagne, och sen stack jag ner till kusinerna och åt äppelpaj, snackade massa skit haha, och kollade på tv! :D så gött å prata av sej lite ;)
och på tal om att prata, haha, så kommer syster hem imån!! :D iih, har ju inte sett na' på 2 månader typ ju! :o
så då blir det mycket flum och flams och skitsnack, i en månad typ, haha ;) sen åker dom ut i världen :( haha, jaja ;)
nu måste jag stänga av och sova, imån blir det å va med ella en sväng, och sen på nån teater-grej i kyrkan!
hörs imån (tror jag) eller på måndag!
puss :*
söten!

Kommentarer
Ella :) säger:

VARFÖR vet inte jag att du har wordfeud?? :oo<3

2011-10-16 | 10:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback