heeeeeelg! :D

Hejsaaaan alla :D
åh gud va jag är glad nu, för nu är det äntligen helg!! :D
har ju då inte hunnit och orkat blogga så jättemkt denna veckan, för det har vart lite småjobbigt och så och jag har helt enkelt inte haft tid.. men nu är det ju helg så får hoppas det blir mer tid nu! :)
men iaf, till skillnad från resten av veckan så har idag vart en helt okej dag! faktiskt bra till och med! :)
började dock dagen med ett rätt svårt spanskaprov, får se hur det gick..hehe. ;)
sen hade vi ju då långrast, å då traskade vi (som vanligt, typ xd) upp till tempo och köpte godis som vi ska ha till nästa vecka, och sen köpte vi en ben&jerry med! :D och sen gick vi ner till omklädningsrummet, satte oss där och höll på¨att dö av skratt, bkstavligt talat alltså x'D asså ni med iphone vet säkert om appen TalkingBen, som vi döpt om till peddo-hunden, eftersom han har så SJUKT äcklig röst x''D asså jag säger bara det, prata inte med talking ben (alias peddo-hunden) samtidigt som ni äter glass, det slutar med glass på golvet x'D hahahahhahaha, va så jävla kul xd åh gud.
hahhah, jao, efter det var det idrott, sådär va det, vi gjorde en rätt kul sak men jag fick ett dåligt lag så vart inte superduperkul, men jaja ;)
och sen va det mat, sen SO, som va rätt chill eftersom vi har en lärarstudent nu! :) som visserligen är rätt bra, men ah vi gjorde inte jättemkt :P
och till sist va det flumm-fysik ;) hahah, fast idag va det lite blandat flumm och allvar, va nämligen tvungna att lyssna på han nu, eftersom vi gick igenom frågorna inför provet vi ska ha nästa fredag...!  asså idiot som ger oss det EN vecka innan -.-'
jajaja! det va iaf en okej dag i skolan och ännu bättre när jag slutligen kom hem efter en sjukt rolig bussresa xD
hahah, går inte in på detaljer men ah.. xd
men iaf så lagade jag mat när jag kom hem, sen chillade jag typ bara, å sen kom mamma hem med naturgodis och taco-chips till mej! :D tack mami!
ska nämligen gå och göra avokado-röra nu och se på resten av idol, så...vi hörs senare eller så!
puss :*
hah, suddig bild från idag! ;) bilden är tagen i vår "hemliga gränd" vi upptäckt i gränna! ;)

Kommentarer
Frida! ;D säger:

Haha, PEDDOHUNDEN!!! ;D

2011-10-07 | 21:43:01
Ella :D:D säger:

Vadå BARA en vecka? Då har man ju gått om tid ^^

2011-10-07 | 21:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback