dålig uppdatering? ja..

Hejsan alla! :)
sorry för jag inte uppdaterat nånting sen i..oj..va det i torsdags?! oups. haha, men jaja!
Har iaf haft en jättebra helg, hittills och ska göra det bästa av denna dagen också ;)
mina närmaste planer just nu är att först baka cornflakes-kakor, fast med cheerios ist för cornflakes, tror det blir supergott faktiskt! Och sen ska jag nog gå ut, kanske hjälpa till med nåt i trädgården, för har fått så sjukt mkt pengar den senaste månaden, så måste jobba lite för det nu.. och sen ikväll blir det troligen rida! har ju inte gjort de på typ 2-3 veckor?! :o förutom ridskolan då..så det blir skoj!
men hinner inte skriva så mkt mer just nu, berättar mer ikväll/imån om i fredags och igår!
ha de bra så länge!
puss :*

Kommentarer
thesswester - inte som alla andra säger:

sv: ja det är ju ett bra yrke :)

2011-10-02 | 14:51:53
Bloggadress: http://thesswester.favs.se
Isabelle säger:

SV: Haha, vissa kommer jag på själv, vissa är från olika hemsidor och vissa är från låtar :)

2011-10-02 | 16:03:58
Bloggadress: http://isabellesorensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback