sista dagen på höstlovet...

Hali hallå alla och förlåååt för den enormt usla uppdateringen!!!
Har vart rättså busy de senaste dagarna nu, så har ej hunnit blogga :(
men det blir bättring nu i veckan när man kommer in i rutinerna ;)
men jag har iaf haft 3 jättebra sista dagar på lovet! :D dock surt att det är över nu,, :(
Jaja! 
I fredags så hade jag inget inplanerat, men sen så såg jag att emilia ringt, så då ringde jag upp henne, å då bestämde vi att jag skulle komma ner till henne :D å sagt och gjort, vid halv två-tiden så cyklade jag ner, och först snackade vi bara massa, eftersom vi inte varit sen falsterbo typ?! :o helt sjukt!!
aja, sen efter en stund, så gick vi och hämtade Joyce och Niki, som vi skulle rida :)
vi red på banan å körde lite dressyr, jag körde bl.a dressyrprogrammet från i torsdags, och joyce va jätteduktig! :D
lite seg i början bara, för hon brunstar nu, men bara man hade spö i början så blev hon jättepigg sen ^^
så jaa, på banan red vi rätt länge, 40 min kanske, och sen så skrittade vi av dom på lillrundan, eller va den nu heter ;)
hehe och sen när vi släppt ut dom i hagen igen så gick vi hem till emilia igen, och funderade på vad vi skulle baka ;)
och såklart blev det nåt med choklad hehe ^^ chokladbrownies gjorde vi å det blev asgott :D
å sen så satt vi typ bara å kollade på tv lite å så, och sen vid sex så va jag tvungen att dra mej hemåt, för det hade blivit mörkt redan.. och jaa..kan säga att den "lilla" cykelturen hem va...helt hemsk :'o usch, va så jää*la läskigt att cykla hem ensam, i en gigantisk uppförsbacke, inga hus på 2 km typ, och så såg jag ett par djurögon på en äng oxå :S usch, så jäkla läskigt :(
så sen när jag kom hem började jag typ lipa för jag va så trött för jag cyklat hem som en galning... usch!
jaja, jag överlevde iaf.. ;)
men sen hade jag å tinna myskväll, satt å åt massa kanelbullar och såg på idol och sa massa elaka saker om alla deltagare...haha stackarna.. xd men det va iaf asmysigt! :)
och det va iaf en väldigt lyckad fredag trots allt, haha ;)
fick ta denhär bilden, alla andra bilder på emilia har jag på gamla datan.. ;) hoppas de va okej!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback