en söndagskväll i november ;)

och idag har varit en jättemysig söndag :)
började dagen med å fira pappsen eftersom det är fars dag idag, och sen så chillade jag nån timma å sen åt jag frukost, och sen så spelade jag lite piano, och sen åkte syrran och jag till krysset och lämnade tillbaka filmen och så köpte vi med oss en daimtårta med oss som vi åt sen när vi kom hem (Y)
å sen så åkte mamma å pappa till nån middag på Spira, och sen så bakade jag å tinna de sista pepparkakorna (:O), haha fast mamma gör nog en till deg ;), å sen så gjorde vi korv stroganoff, och sen vid fyra stack jag, tinna och lisa till min moster och morbror, och fikade och pratade och hade det jättemysigt :] å sen efter en stund kom även min kusin och hans fru, och de hade med sig vårat söta lilla kusinbarn Tyra! :D såå söt är hon! bara typ 1 ½ månad! :')
så det va jättekul å få träffa dom, och hålla i lilla bebisen :]
å sen så gick vi hem vid sex typ, och sen dess har jag väl inte gjort sådär jättemkt direkt ;)
å nu ska jag bara sätta mig och kolla på tv en stund, och sen lägga mej, och sen får vi se hur jag känner mej imån, men tror tyvärr (?) det lutar åt att jag blir hemma.. lite trist men ändå lite skönt ;)
men vi får se..
jaja vi hörs imån!
puss :*
såhär såg sötisen ut för typ 3 veckor sen, nu ser hon rätt annorlunda ut faktiskt! asså sötare då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback