sista skoldagen år 2011- check! :D

Jajemän! Sista skoldagen år 2011 är nu avklarad :D weehoo :D
och dessutom har den varit sjukt go med :)
började dagen med lite spanska, där vi bara skrev lite om julen, och sen på slutet fick vi aladdin-choklad och pepparkakor :D
sen va det eget arbete, och då pysslade vi bara lite :P
å efter det va det so, då jobbade vi bara på med vårat projekt (är inte klar ÄN, skulle typ vart inne för 2 veckor sen xd) men jaja, det va la inte så jobbigt ändå!
å sen va det lunch (julbord), och sen lite svenska, där vi bara gjorde ett papper om filmen igår, och sen fick vi reda på betygen där med :) fick ett C, som typ alla andra fick ;) nämen ah, tror inte hon gav högre faktiskt, bara för det är ett nytt betygssystem och det bara är 8an nu osv. Men jag är nöjd!
Och sen hade vi då en timma tills våran sista lektion började å vi ba: åh shit va ska vi göra nu, liksom..?!
men sen efter en stund kom vi på den briljanta idén att spela pingis på borden (haha, asså fyra bord som är ihopsatta med en bänk emellan, så det blir som ett nät..om ni fattar xd), haha och det va skitkul! :D
först spelade bara jag, elsa och frida p, med händerna bara, men sen kom kaindl och frågade om vi ville låna hans racketar, och det ville vi ju, så då fick vi ta dom och spela med :D å det va skitskoj! å sen efter ett tag kom kaindl och ville va med, så då spelade jag mot honom ett tag, haha ägde ut honom typ (kan bero på att han spelade med vänstern.. xd) haha ;) och sen efter ett tag kom massa andra från typ a och e-klassen, och sen körde vi allihopa nånting, typ Kung eller va det va ;) haha!
så det va gött att vi slapp att bara sitta och glo den rasten, liksom! :P
men anyway, sen började bilden då, och sen satt vi bara 1 ½ timma och julpysslade, gjorde julkort, presentpåsar, mm :) och pratade och lyssnade på musik! gött de! :)
å sen fick vi åka hem!
fick btw en hel chokladkaka av vår busschaufför med, så snällt!
jaoo..och sen gick jag då hem, och sen åt jag mat och ahh.. nu sitter jag här.. ^^
å nu har jag suttit för länge, så måste sluta nu och göra nåt vettigare!
men vi hörs later on, vet dock inte när...förhoppningsvis imån, men först har vi ju avslutning i kyrkan och så, och sen ska jag hem, hugga gran, och sen rida!
så vi får se.. men ha det gött sålänge!
pusss :*
lagom suddig och ful bild haha, men jag bjuder! (eller mange..? ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback