imån blir det skåne :D

...eller ja, först karlskrona, men sen skåne! ;)
Hej förresten! :)
Japp, imån bär det då av först ner till karlskrona, där vi bara chillar på kvällen och sover där, och sen på fredag ska vi tömma lägenheten, sen flytta ner grejorna till malmö, och sen bo andra natten i lund!
så blir ett jä*la flängande ;) men det blir nog bra! hinner kanske med lite shopping i malmö med..? :P
jaja nog pratat om det!
idag har jag typ inte gjort nånting. fast ändå har jag inte haft tråkigt, men asså ah, har typ bara gått omkring, haha x)
vaknade iofs ganska sent, typ halv tolv hehe, och sen typ...vet jag inte vad jag gjorde, typ kollade på tv, fikade elr nåt, och sen gjorde jag ett misslyckat försök att gå ut och gå en runda, men såklart började det blåsa som fan och småregna, så gick bara en sväng till hästarna och klappade dom lite ;)
å jaa..sen så typ hjälpte jag mamma med maten, fotade lite (kan visa bilderna sen när jag kommit hem), och sen så typ slappade jag omkring i min onepiece (som jag förövrigt är typ beroende av x)) och såg lite på ice age 2 som va på fyran :P
och nu måste jag sluta för pappa skulle ha datan -.-
men jag kanske mobilbloggar när jag är i skåne, annars hörs vi år 2012 hörrni :D
nämen tror jag bloggar lite innan dess!
men vi hörs! :D
puss :*
så först karlskrona....
å sen malmö :D
+ lund dårå.. ;)

Kommentarer
Klara säger:

- Tack så mycket! Och vilket sammanträffande, vad roligt!:D

2011-12-29 | 00:31:53
Bloggadress: http://klaragenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback