shoppingdag idag! ^^

Gör ett eget inlägg om dagen tänkte jag! :P
Dagen har då spenderats inne på i jkpg på a6! Asnajs! :D har hittat massor av grejer å mami har betalat allt! (eller ah, går ju från mitt barnbidrag med men ah..) tack! :D
Haha, sen kan jag ju tillägga att det bästa som finns är att gå själv å shoppa (enligt mig),haha, säkert ingen som håller med mej men asså jag tycker det är så sjukt gött att bara gå vart man vill, hur länge man vill å så kan man prova tusentals saker utan att den andra står å suckar å vill gå nån annanstans! Så himla gött å slippa tänka på det! :D
imån blir det dock a6 (igen) med elsa! Men nästan endast för att Kenza kommer dit och har modelljakten där! :D iiih, blir så kul å se henne irl :D
å så måste vi handla almanackor eftersom vi inte fick några från skolan detta året.. :(
å så behöver jag tights å headset med! :p
Men det blir nog jätteskoj! :D
Men iaf så va det somsagt jättegött idag, kollade först i nån timma när mamma va i kyrkan, å sen kom hon tbx vid typ 12, å då gick vi till mammas å mitt stammisställe, årstid, eller ah, coffeehouse heter det ju, som vi alltid fikar på för de har så gryyymt gott kaffe/choklad å bakverk å sådär! :D å sen efter det så va det mer shopping, å sen mitt i allt så åt vi på majoren, så sjukt gott där, tog som vanligt taco och pizza-buffé :D å sen va det lite mer shopping, å sist åkte vi till citygross å köpte massa mat och other stuff ^^ Sen va det meningen att jag skulle rida idag igen men lena hann inte så vi tar det på tisdag ist! :)
Tänkte visa va jag köpte! :)
jättesnygg skinnjacka från lindex, 399 kr :D
jättefin skjorta från JC, 75 (!) kr, rea! :D
gulligt linne, 99 kr på rea, JC
hårspännen, hårband och blom-hårspännen, 70 kr totalt, från h&m
svart tröja, 199 kr, h&m
t-shirt, 50 kr, h&m
Å så vart det lite underkläder med :P
Men kan bara säga att jag är sjukt nöjd med dagens inköp! :D
Nu ska jag äta kvällmat, men det har vart en underbar helg och hoppas ni haft det lika bra som jag!
Hörs imån, puss :*

Kommentarer
Ulrika säger:

Intresserad av hårförlängning med keratinvax eller metallic naglar? Om ja, kika in på bloggen http://bundlesofhair.blogspot.com/ TACK!:)

2011-08-29 | 11:45:54
Bloggadress: http://bundlesofhair.blogspot.com
Matilda säger:

Följa varandra via bloglovin?:) kram

2011-08-29 | 18:50:28
Bloggadress: http://tildagrubb.blogg.se/
Anonym säger:

Hej! Jag har fått en blogg på scenbloggen. Det skulle vara otroligt kul om du kunde kolla in den och se vad du tycker,kanske komma med tips om vad som kan bli bättre osv med bloggen



kram http://scenbloggen.com/vendelas

2011-08-29 | 19:12:06
MARIA - mode, outfits & inspiration säger:

Fin shopping!

2011-08-30 | 17:50:11
Bloggadress: http://mmiaas.blogg.se/
natta säger:

gullig du är pluttan! =) är man inte fjortis till sättet så varför skulle ett läppstift sätta den stämpeln? Kör bara!! =D Kram

2011-08-30 | 18:54:54
Bloggadress: http://naatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback