Presantation av moi!

Hej igen alla :D
Tänkte då presentera mej själv lite, för er som inte känner mej :)
Heter Frida, är 14 år som sagt och ska börja åttan om...gash! det är bara 14 dar kvar! :'o *panik*!!
Haha, men iaf! ;) På fritiden brukar jag rida, rider på ridskolan Örks 1 gång i veckan, och så rider jag lite hemmavid nån gång då och då på två islänningar med :) sen så brukade jag spela badminton, gjorde det i 2 år, kommer dock inte göra det i höst eftersom det blir så mycket i skolan i åttan..och sen så spelar jag piano med, har gjort det i ca 6 år ^^
Sen så älskar jag djur somsagt, barn och att resa :D och så min familj å mina vänner med, såklart ;)
Kanske ska ta å presentera min familj också lite snabbt: Har tre syskon som är äldre än mig, Gustav är 27 år och bor och jobbar i Karlskrona, Johan är 25 år och bor i Skövde, är militär å ska åka till afghanistan i vinter, och Stina som är 23 år och reser runt väldigt mkt, har bott i Spanien ett år och på Gran Canaria förra året, och nu jobbar hon å hennes kille ett par månader på ett hotell i norge och sen ska de ut å resa nåt halvår eller så :)
Tja, det va mina syskon det, å så har jag ju en mamma å en pappa med ;) båda är lärare och pappa är min lärare i biologi -.-' (kmr nog även bli min mattelärare xO)
Jaja, nog om det! ;D
Nu i sommar har det vart vääldigt mkt på gång, började sommaren med att åka med hela familjen till skåne, sen vart det midsommar med Elsa (en av mina bästa vänner) i Flen, efter det ner till skåne igen, tsm med bästa vännerna Ella å Emilia å kolla på falsterbo horseshow, och efter vi vart där i 4 dar så bar det iväg till finland och sen stugan på åland (pappa kmr från finland) och sen hemma några dar och sen norge! :D så har knappt varit hemma ett skit..men det gör inte så mkt, har varit så sjukt kul på alla resor ändå! ^^
Nu ska jag inte tråka ut er för mke, så nu ska jag sluta, haha x)
Men nu vet ni lite om mej! (ni som inte visste allt redan)
Kanske kan skriva nån Dethär-visste-ni-inte-om-mej-lista nån dag med :P
Jaja, ha d bra sålänge!
Puss :*

Kommentarer
Ella :D säger:

Aah -.- friiida… du kunde ju skrivit ditt motto! Det finns ett annat typ samma på engelska ;)

2011-08-09 | 11:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback