booring day..

Godkväll allihopa ;)
Idag har vart en rätt värdelös dag..haha nej men det känns som jag inte gjort ett skit på hela dan typ, vilket jag nästan inte har heller x) nä men johan kom först halv fem typ, och innan dess satt jag bara typ vid datan å nördade mej.. ;)
nä men det enda vettiga jag gjort idag va väl att jag gjorde en ny bakgrund t bloggen, å sen så har jag gått en sväng nu med mami :)
Men nu ska jag iaf göra milkshake, äta bullar och se på allsång på skansen, hähä ^^
Ha en fin kväll alla!
Puss :*

Kommentarer
Jojo säger:

Sv: Ja äntligen! :D Gud vad bra att du sa till :) Kram!

2011-08-10 | 12:33:02
Bloggadress: http://jorunnlavonius.blogg.se/
Ella :D säger:

Tycker du inte det ser lite konsigt ut när du har helt olika färger på bakgrund o header osv? ;)

2011-08-10 | 17:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback