back to school...

Hej alla :)
Idag va det ju då första skoldagen.. :/  speciellt kul att komma tillbaka kan jag ju inte direkt påstå att det va :S
men jaja, det va iaf slappt! :P största delen av dagen gick åt att sitta å lyssna på tuva & kerstin, göra schema osv..å så hade vi skittråkig storsamling med -.- å sen hade vi långrast, sen lunch å efter lunchen va det "matte" med pappa, som iofs inte va nån matte eftersom det enda vi gjorde va att kolla på ett klipp från aktuellt (typiskt pappa) om Utöya å det, å sen så plastade vi in våra matteböcker, typ.. ;) så det va inte så jobbigt det heller ^^
å till sist hade vi handledar-tid igen å då fortsatte vi med våra scheman å tog upp lite allmänt tråkig information, alltså sånt som man brukar göra de första dagarna.. ;)
men imån sätter det igång på riktigt, :/ blä.
Jaja, vi slutade ju iaf tidigt som tur var, å sen när jag kom hem så lagade jag mat å efter det gick jag typ 4 km, å sen så gjorde jag ett rätt misslyckat försök att ge hästarna mat, haha, havren va nämligen slut så dom fick bara lite hö å knapra på, stackarna! :( ;)
Ahja, nu ska jag nog sätta mej å mysa framför How i met your mother å sen äta kvällsmat :)
Hörs imån som vanlígt!
puss :*
haha, en lite rolig bild jag tog förra veckan ;)

Kommentarer
kurdisk muslimsk tjej <3 säger:

söt bild:):)

2011-08-23 | 16:06:06
Bloggadress: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback