andra skoldagen - check!

Hej alla! :D
Idag va ju då andra skoldagen :) faktiskt va den bättre än igår, även om vi inte hade några lektioner igår å bara gick till två, idag gick vi ju till tre, men ändå så va den bättre, på nåt vis ;)
Kan vart för vi hade en så jäkla go lunchrast på 1 tim 10 min :D frida, lollo, elsa å jag gick ner till vårt "hemliga ställe", hehe ^^ (se bild!) fint va?! :D ibland älskar jag att gå i skola i gränna när man kan sitta nere vid vättern å chilla/ bada ;D
Anyways så var vi där nere hela lunchrasten å softade å pratade framtidsplaner, haha, vi fyra har MKT spännande planer inför gymnasiet må ni tro.. haha ;)
Men iaf! Efter lunchen så va det hemkunskap, och vi fick inte den värsta läraren!!! iiih! :D så det va faktiskt riktigt roligt på hk:n, eller ja, först satt vi typ 40 min å lyssnade när radergummit' pratade (HAHA, smeknamn på vår lärare a lá elsa och mej xd), haha, och sen efter det så lagade vi vår berömda spaghetti bolognese! haha nejmen vi hade ju "Mat och bak" på elevens val förra året å då gjorde vi det då med, så vi är ju lite experter på det nu, hähä ;)
Men det va iaf asgott å kul! :D å så va det asgött för vi missade typ en kvart på matten eftersom hon kollat fel i vårt schema, så då hade vi typ en halvtimmes ute-matte med pappa å sen efter det typ en halvtimmes hyfsat rolig svenska, å sen hem! :D å just det, började ju mitt i dagen, haha, men på morgonen hade vi SO som va rätt soft, fick bara böcker å så pratade vi om det i norge och lite om libyen med, å sen efter det hade vi en timma å tjugo min fysik, AASTRÅKIGT! -.- han stod typ 3/4 av lektionen å babblade om de nya betygen å om målsättningar å BLA BLA! -.- ahja, det va det enda som va riktigt segt idag ;)
å sen när jag kom hem så va jag ju så mätt efter all mat så då bara satte jag mig ute i trädgårn å solade å sov en stund med, haha, najs! (Y) och nu ska jag nog se det sista av Fångarna på fortet, egentligen är det väl ingen favorit direkt menmen.. ;)
Hörs imån!
Puss :*
:D
bryggan :D

Kommentarer
Jojo säger:

Sv: Det blev inte den sadeln, Carro trodde inte den skulle funka... Och nu står vi här med två sadlar varav ingen sitter bra D:

2011-08-24 | 13:57:14
Bloggadress: http://jorunnlavonius.blogg.se/
fridaa, ;) säger:

YEAH, vårat ställe!!! (Y) ;) <3333

2011-08-24 | 17:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback