veckan #2

Och sen i torsdags så var det väl en helt okej dag i skolan med rätt slappa lektioner med bl.a en rätt underbar idrottslektion då vi powerwalkade runt munksjön (typ 5km), å det var så fint väder och jag och elsa hade så trevligt så! :D och sen efter skolan stack vi då direkt till ADELÖV!! (efter en mkt underhållande busstur t gränna med ella å oskar hahah) Haha är ju tradition sen måånga år tillbaka så är ju ett måste! Fick dock gå ensamma detta år, men gjorde inte så mycket då vi endast åker dit numera för att tjocka i oss massa mat och godis hahaha xd så det var i princip det enda vi gjorde, åt mat, åt kanderade äpplen, köpte naturgodis, sockervadd och chokladtoppar x) och gick liite på själva marknaden då ;) å kollade på allt folk, asså är ju helt GALET hur mycket det går där!! :O haha men alltid lika kul ;D å sen åkte vi hem med elsas föräldrar + kajsa, var den flummigaste bilturen på LÄNGE, hahahaha x'D
nåväl, och sen igår var en både jävligt rutten men samtidigt rätt underbar dag HAHA x'd började dock med den typ absolut roligaste bussresan jag nånsin vart med om.. asså jag skrattade så jag höll på å dö stundtals, och asså den kombinationen av människor i den bussen.. LEGENDARISK är ordet för den resan! x'D haha, men sen började helvetet.. haha nä, förutom i slutet av skoldagen så var den väl GANSKA hyfsad, men på sista lektionen var jag så arg så hela jag kokade... hehe säger dock inte varför här.. ;) men jaja ska helt enkelt bara skita i det har jag bestämt!
Jaja, efter vi slutade åkte iaf jag och elsa (efter en lång stunds sittande på juneporten bland alla alkisar hahaha) till max, där dom inte hade dendär jä*la glassen för 1kr?! Blev så förbannad :@ aja köpte mat där iallafall (hade värsta buffen där hahah), och sen ringde linnea som ville gå på stan så då åkte vi tillbaka och umgicks med henne där i ett par timmar, trevligt som alltid :D har ju inte träffat na' på typ 3 v nu ju! Dock kände jag mej sjukt osocial pga jag var både sur och svintrött, men jaja hade kul ändå å sprang omkring i massa affärer och provade kläder och luktade på parfymer och testade smink ;) åså satt vi en stund på donken med ;P å sen vid typ halv sex var jag tvungen att säga adjö till dom eftersom jag skulle gå på bio med ella vid sex! Så mötte upp henne och sen gick vi och hämtade ut biljetterna, gick och köpte choklad och läsk och slog oss sen ner i biosalongen, SJUKT taggade inför filmen, som då var 1D's film This is us! :DD och FY tusan vad underbar den var!! :'D asså var typ som att komma tillbaka till konserten och samtidigt "lära känna" killarna ännu mer, haha asså förundras fortfarande över hur underbara alla fem verkar vara?! Så sjukligt flummiga och roliga och snälla och FANTASTISKA! :'D åh. Så ja, ni hör ju! 5/5 lätt! Var ju dock inte "spännande" direkt utan var ju som en dokumentär, men en JÄ*LIGT bra sådan! ;) så var ju heelt lyriska när vi kom ut från bion å gick ner till bussen och babblade som två sjukt löjliga typ 12åriga fans om hur bra den varit.. ;P hehe. Och sen hade vi en svinrolig bussresa hem med, å somvanligt babblade vi ju typ nonstop om allt möjligt ;)) så blev en mycket lyckad dag ändå!! 
sjukt fint ljus när vi var påväg till bilen på adelöv!
igår på morgonen, lagom trött-
åså suddig bild från newyorker igår..
 
och sen tar vi även med trailern till denna helt fantastiska film!! SE DEN SÄGER JAG BARA!!! :DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback