update!!!!

MEN HALLÅÅ BRA UPPDATERING!!!! Wohoo vad det är livat här på bloggen...!! ;) Haha omg vet inte vad som har hänt riktigt, känner bara just nu att jag kommit in i jordens svacka så känner inte för att blogga överhuvudtaget typ.. Eller orkar väl mest inte. Att börja gymnasiet tar något ENORMT på en ska jag säga er.. Ena dagen är det skitbra och andra piss och jag har så många olika känslor och tankar att jag blir helt snurrig och känner mej förvirrad mest hela tiden, haha.. ;/ Menmen, antar att det är rätt normalt såhär i början, måste ju bli bättre nångång liksom ;) fast asså det har blivit BETYDLIGT bättre nu än typ första veckan, dock händer det saker heela tiden så man blir ännu mer förvirrad och konstig.. :/ Haha så komplicerat, vill bara spola tillbaka tiden å komma tillbaka till ribba, där allt för det mesta var enkelt och okomplicerat.. Menmen, kommer nog bli bra dethär med! Är ju inte det att jag vantrivs utan är bara att allt är så jäkla ovant.. Men hursomhelst så har jag inte riktigt bestämt mej för hur jag ska göra med bloggen.. För asså känner ju då somsagt att jag typ inte har nån tid eller ork ELLER särskild lust, men samtidigt är det sjukt tomt utan den, + så tråkigt att inte kunna se vad jag gjort osv.. Så vill ändå hålla igång, men får bli betydligt kortare och kanske lite mer "normala" blogginlägg haha, och inte en mil långa som jag gjort fram tills nu.. ;) Nämen för jag hinner verkligen inte blogga så mycket nu, så känner att jag mest kommer blogga för att liksom skriva ner vad jag gör under dagarna för å komma ihåg liksom :) Men känns så sjukt jobbigt nu när jag typ inte bloggat på evigheter för det har ju hänt så jäää*la mycket, och har ju liksom inte skrivit ett skit om frankrike eller vad jag gjorde under de två sista veckorna på sommarlovet, så känns som det blir som ett stort hål där haha.. Men ja, får se lite hur jag gör med detdär.. Kan ju dock börja med å skriva om vad jag haft för mej de senaste dagarna! Tar dock det i ett annat inlägg :)
Hoppas iaf att ni har det superbra och att ni som fortfarande läser min blogg vill fortsätta göra det ett tag till ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback