sämst update.nu..

Men hallå alla! Sorry IGEN för extreemt obefintlig update här på bloggen.. Men har verkligen inte tid :( Men har i alla fall haft en bra måndag med rätt chill skola och sen en skön eftermiddag här hemma som bestått av en löprunda, massa magövningar med pilatesbollen och sen massa plugg och idol.. Så en normal men rätt skön måndag med andra ord :) Men håller iaf på å skriver ett inlägg om helgen + förra veckan, så får hoppas det kommer upp nångång inom det närmsta året.. ;) Haha men nu måste jag tyvärr stänga av men vi hörs i veckan iaf! Puss :*haha helt random bild men kan ju sammankoppla den med att jag nästa helg ska ta tåget upp till syster i Västerås och tillbringa helgen där med henne och micke! Kommer somvanligt bli BÄST! :D

Kommentarer
Frida ;D säger:

SV:
Haha ja va det!!! xD nä alltså det va bara 2,4 km så det va ju inte alls långt men alltså man va typ aspressad för man va typ "tvungen" att springa på 13min.. Och det skulle ju ni klara hur lätt som helst men inte jag... :// xD haha
Ja det kommer det verkligen bli!!! Ser verkligen fram emot det!!! :DD <33 puuss :**

2013-09-19 | 19:38:59
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback